دانشگاه آزاد انار توانست اقتصاد تک محصولی این شهرستان را نجات دهد

انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت:دانشگاه باید به عنوان معین اقتصادی شهرستان از کشاورزان ،سرمایه گزاران و خیرین دعوت نماید و نسب به احداث گلخانه در روستاها و خود شهر اقدام کند و این امر باعث جذب سرمایه و اشتغال زایی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از راه دانا؛ روز گذشته احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان و هیات همراه از قسمت های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله نیروگاه خورشیدی،گلخانه هیدروپونیک،خانه مسافر و استخر شنا بازدید کرد.

انارکی محمدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی انار به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی شهرستان است و با احداث گلخانه هوشمند نشان داد که می‌شود شهرستان را از اقتصاد تک محصولی نجات داد.

وی در ادامه افزود دانشگاه باید به عنوان معین اقتصادی شهرستان از کشاورزان ،سرمایه گزاران و خیرین دعوت نماید و نسب به احداث گلخانه در روستاها و خود شهر اقدام کند و این امر باعث جذب سرمایه و اشتغال زایی خواهد شد.

در این بازدید رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار در خصوص نیروگاه خورشیدی و گلخانه هیدروپونیک هوشمند و همچنین طرحهای در دست احداث در سال جدید گزارشی را ارائه نمود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی انار آماده هر گونه همکاری با کلیه سرمایه گزاران و خیرین و مردم شهرستان جهت احداث گلخانه و آموزش آن هستند و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد و این امر باعث می‌شود تا شهرستان از تک محصولی نجات یابد.

کد خبر: 999809

وب گردی

وب گردی