رسیدگی معاونت گردشگری به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز

معاون گردشگری استان تهران گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری بدون تعطیلی در تمام ایام نوروز ۹۸، آماده ثبت و رسیدگی درخواست‌های مسافران و گردشگران است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه استان تهران با داشتن بیش از ۲۱۰۰ دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تورهای نوروزی را دارد گفت: با طرح‌های نظارتی که پیش از آغاز سفرهای نوروزی صورت گرفت انتظار می‌رود سال ۹۸ با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.

علیمحمدی ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام می‌شود و تمام تلاش معاونت گردشگری استان این است که با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کنیم.

معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه: برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود ۱۰ کارمند است.

کد خبر: 999811

وب گردی

وب گردی