تاکید وزیر بر افزایش هماهنگی بخش‌های مختلف وزارت علوم

وزیر علوم بر لزوم حرکت در راستای تحقق برنامه‌های مصوب بالادستی و هماهنگی میان بخش‌های مختلف وزارتخانه و مجموعه‌های دیگر تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در نشستی با معاونان، مدیران و مشاوران وزارت علوم گفت: انتظارات ما تحقق برنامه‌های مصوب و ابلاغ شده در حوزه علم و فناوری است که بخشی از آن شامل برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تحقق برنامه‌های مصوب قانون برنامه ششم توسعه، سند نقشه جامع علمی کشور، پیام‌های مقام معظم رهبری برای سال جدید و گام دوم انقلاب، سند الگوی ایران اسلامی پیشرفت است.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران مجموعه بزرگ آموزش عالی باید در راستای سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب حرکت کنند، تاکید کرد: تک تک شما جزو مدیران ارزشمند کشور هستید بنابراین ضروری است در راستای هماهنگی بین واحدها و بخش‌های مختلف وزارت و مجموعه‌های دیگر گام بردارید.

وزیر علوم با بیان این که سال ۱۳۹۷ را با تمامی توفیقات و دستاوردهایی که مجموعه آموزش عالی به دست آورده است، پشت سر می‌گذاریم، آسیب‌شناسی فعالیت‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر در هر حوزه و پیگیری دقیق‌تر برنامه‌های مصوب را خواستار شد.

غلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور در سال آینده، نیازمند آن هستیم که مجموعه مدیران و کارکنان آموزش عالی با برنامه‌ریزی دقیق و یک نگاه جامع و جدید به سمت بهره‌وری مطلوب از امکانات محدود پیش روند تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

کد خبر: 999840

وب گردی

وب گردی