کاشت  نهال در مدرسه شهید اول  به یاد دانش آموزان شهید

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید دانش آموز منطقه ۱۶ ، صبح امروز مراسمی با این مناسبت   در مدرسه دخترانه شهید اول محله نازی آباد برگزار شد

به گزارش ایسکانیوز، مهندس زبده شهردار منطقه ١٦، در این مراسم خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: نهادینه‌ کردن و تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس بوده و یادآوری و انتقال آن از نسلی به نسل دیگر با هدف حفظ هویت و تاریخ ملت کشورمان از اهمیت بسزایی برخوردار است، شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و هر کدام از شما در آینده نقشی در جامعه ایفا خواهید کرد و خود را برای ایفای نقش آماده می کنید، برگزاری این برنامه های فرهنگی به یاد شهداء ، به این دلیل است که چراغ راه روشن شود و همه ما در این راه قدم برداریم.

پالیزدار رئیس آموزش و پرورش منطقه ١٦، نیز در این باره گفت: امروز همه ما نیاز به تفکر شهدا داریم، شهدا در راهی رفته اند که همه ما و شما دانش آموزان باید در آن مسیر قدم بگذاریم، لذا برای آگاهی شما دانش‌ آموزان، تلاش می کنیم با تعامل و همکاری با شهرداری منطقه و اجرای ویژه برنامه ها به یاد شهدا ، اندیشه ها، ارزش ها و رفتارهای این عزیزان را به نسل فعلی انتقال دهیم.

گفتنی است ، در پایان این مراسم شهردار منطقه ۱۶ به اتفاق رئیس آموزش و پرورش منطقه ، مادر شهید حسن علی خودسیانی و تعدادی از دانش آموزان چند نهال را در حیاط مدرسه غرس کردند.

این مراسم باحضور مهندس زبده شهردار منطقه ١٦، دکتر حسین زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، صمدیان معاون خدمات شهری منطقه، سلمانی معاون ترافیک منطقه، پالیزدار رئیس آموزش و پرورش منطقه، عراقی رئیس اداره آموزش شهروندی ، ملازاده شهردار ناحیه٢ ، مادر شهید دانش آموز (حسن علی خودسیانی) ، مدیر و مسئولان مدرسه و ... در مدرسه دخترانه شهید اول برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999879

وب گردی

وب گردی