سوال از وزیر کشور درباره فعالیت انتخاباتی حزب «اعتدال و توسعه» در مجلس کلید خورد

۱۶ نماینده مجلس با کلید زدن سوال، از وزیر کشور خواستار ارائه توضیحات در مورد علل ایجاد شورای مشورتی توسعه استان ها در استانداری‌ها به ریاست رؤسای ستادهای انتخاباتی روحانی شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ۱۶ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای سوال از وزیر کشور نسبت به تأسیس شورای سیاسی توسعه استان‌ها اعتراض کردند.

متن این سوال به شرح زیر است:

شرح سوال: با عنایت به اینکه تشکلی تحت عنوان شورای مشورتی توسعه در کلیه استان‌های کشور به ریاست رؤسای ستادهای انتخاباتی آقای روحانی تشکیل شده و مشغول به فعالیت است و فعالیت این تشکل در راستای اهداف سیاسی جریان سیاسی اصلاح طلبان و حامیان دولت و به طور خاص حزب اعتدال و توسعه به منظور ایجاد شبکه اجتماعی می‌باشد، اولاً چرا تشکل‌های فوق الذکر که ماهیت سیاسی دارند بدون اخذ مجوز قانونی لازم در حال فعالیت می‌باشند. ثانیاً چرا استانداران و فرمانداران به صورت علنی از تشکل یادشده حمایت کرده و امکانات دولتی و بودجه را در اختیار آن می‌گذارند.

این نامه به امضای ۱۰ نفر از نمایندگان به شرح زیر رسیده است؛ علی اکبر کریمی، علیرضا سلیمی، احد آزادیخواه، محمد دهقان، ابوالفضل ابوترابی، احمد سالک، احمد امیرآبادی، سیدراضی نوری، محمود شکری، نصرالله پژمان فر، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، سیدصادق طباطبایی نژاد، سیدناصر موسوی لارگانی، سیدحسین نقوی حسینی، حسینعلی حاجی دلیگانی، ابراهیم رضایی.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999933

وب گردی

وب گردی