کمک ۳ میلیاردی خیرین به دانشجویان نیازمند قوچانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان گفت: در اولین جلسه بنیاد حمایت از دانشجویان مستعد که با حضور بیش از 150 نفر از خیرین و مسئولین قوچانی برگزار شد، بیش از سه میلیارد ریال کمک مالی جمع آوری شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صبح توس، غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، صبح امروز در حاشیه اولین جلسه بنیاد حمایت از دانشجویان مستعد در این واحد دانشگاهی به خبرنگار ما گفت: باتوجه به ظرفیت های کم نظیر آموزش عالی در قوچان که این شهرستان را به قطبی علمی تبدیل کرده و از سویی وجود دانشجویان مستعد، تصمیم گرفتیم تا با همکاری امام جمعه و فرماندار شهرستان، اولین بنیاد حامیان دانشجویان مستعد این واحد دانشگاهی را تاسیس کنیم.

وی ادامه داد: در اولین جلسه این بنیاد که با حضور بیش از 150 نفر از خیرین و مسئولین شهرستان برگزار شد، بیش از سه میلیارد ریال کمک مالی جمع آوری شد.

وی با اشاره به اهداف این بنیاد نیز خاطر نشان کرد: ساخت وتجهیز کلینیک درمانی و پزشکی، ساخت و تجهیز کلینیک روانشناسی و مشاوره، تامین شهریه دانشجویان بی بضاعت و مستعد، کمک به تامین لوازم و تجهیزات آموزشی دانشجویان بی بضاعت، مهمترین اهداف این بنیاد می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان تصریح کرد: کمک به دانشجویان دارای بیماری های خاص، کمک به طرح های پژوهشی و اشتغال زا دانشجویان، تجاری سازی اختراعات واصل شده به مرکز رشد، ساخت نماز خانه در حاشیه دانشگاه برای مسافران و زائران حرم رضوی، حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری منجر به نوآوری وحمایت از ایده های هسته های نوآور بخش دیگری از اهداف این بنیاد خیریه می باشد.

کاظمی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، این بنیاد خیریه برای جمع آوری کمک های مردمی و بررسی وضعیت بصورت ماهانه تشکیل جلسه خوهد داد.

کد خبر: 999936

وب گردی

وب گردی