پول اضافی برای جعبه شیرینی پرداخت نکنید

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران از محاسبه قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی در قیمت نهایی شیرینی خبر داد و گفت: در یک سال اخیر قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی با رشد ۳۰۰ درصدی مواجه شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بهرمند، در رابطه با شرایط بازار شیرینی در ایام عید نوروز و روزهای منتهی به سال جدید، گفت: در ماه‌های اخیر قیمت مواد اولیه با رشد قابل توجهی همراه بوده اما قیمت انواع شیرینی که به صورت رسمی نرخ گذاری می‌شود، تغییری نداشته است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت جعبه شیرینی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است، گفت: در شرایط فعلی قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی از قیمت خود شیرینی بیشتر است.

بهرمند یادآور شد: قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی در تعیین قیمت مصوب، دیده شده و این در حالی است که قیمت جعبه شیرینی‌هایی که به صورت مصوب تعیین نشده، در قیمت نهایی محصول دیده شده و بازرسان و کارشناسان اتحادیه بر قیمت شیرینی و احتساب جعبه نظارت دارند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران قیمت هر کیلو جعبه بسته بندی شیرینی را ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم جعبه شیرینی بدون هزینه نگهداری و مونتاژ برای واحدهای صنفی در حدود ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان تمام می‌شود که قیمت بسته بندی در نرخ نهایی شیرینی محاسبه شده است.

با این تفاسیر، افراد با حضور در واحدهای صنفی شیرینی فروشی نباید هزینه جداگانه ای برای جعبه و بسته بندی شیرینی بپردازند، زیرا قیمت جعبه در قیمت نهایی شیرینی محاسبه شده است.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 999939

وب گردی

وب گردی