دانش خلاقان فعال در حوزه گردشگری اشتراک‌گذاری می‌شود

استارتاپ تخصصی گردشگری خلاق توسط ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران با هدف توسعه زیست بوم بازار صنعت گردشگری برگزار می شود .

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران و فصلنامه گیلگمش در نظر دارد استارتاپ ((گردشگری خلاق)) را برای مستعدین نخبگان تحت پوشش بنیاد نخبگان استان تهران برگزار کند .

از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور درحوزه گردشگری، ایجاد فضای تبادل‌نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و در نهایت به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه نوآورانه است .

زیست‌بوم بازار صنعت گردشگری (داخلی، ورودی، خروجی) زیست بوم صنایع دستی و هنرهای سنتی ، میراث ایران (فرهنگی، طبیعی، ملموس و ناملموس، منقول و نامنقول، …) ، کسب و کار الکترونیک، گردشگری الکترونیک وتولید محتوا و بازاریابی محتوا از جمله محورهای تعریف شده در این استارتاپ تخصصی است .

از کلیه دانشجویان و مستعدین علاقه مند در سراسر کشور دعوت به عمل می آید تا با مطالعه سرفصل‌های استارتاپ و توانمندی‌های خود جهت ثبت‌نام در استارتاپ اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش از طریق سامانه هم‌اندیشان بنیاد نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اولین بخش مربوط به صاحبان یکی از توانمندی‌ها (گرافیست، برنامه نویس و یا تسلط بر مدل‌های کسب و کارهای نوین ) است که باید در سامانه هم‌اندیشان ثبت‌نام و توانمندی خود را در بخش توضیحات درج کرده ودربخش دوم مربوط به صاحبان ایده و طرح خلاق در حوزه گردشگری است که باید فرم مربوطه را تکمیل و به همراه مدارک لازم در هنگام ثبت‌نام در سامانه بارگذاری کنند و در بخش توضیحات، خود را ارائه‌دهنده ایده معرفی کنند.

همچنین سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان، بین ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس ۰۹۶۰۱ آماده پاسخگویی به سئوالات شما عزیزان در این خصوص است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999952

وب گردی

وب گردی