نظر اهالی سینما در خصوص نقش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سواد جامعه

بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیاری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند و خیلی از آنها نظرات مختلفی نسبت به محل تحصیلشان داشتند.

در این گزارش با تعدادی از بازیگران فارغ التحصیل مصاحبه کرده ایم که در زیر می خوانید:

امیرسلیمانی: دانشگاه آزاد اسلامی مطالعه و تمرینم را بیشتر کرد

کمند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در مورد اینکه خیلی از افراد در رشته هنر درس خوانده‌اند؛ اما به هدفشان نرسیده‌اند، عنوان کرد: زندگی‌ام در شرایطی بود که از سال 59 بازی می‌کردم و زمانی وارد این رشته شدم که سریال پدر سالار آماده پخش و در واقع هدفم مشخص بود و به خاطر اینکه در زمینه‌ فعالیتم، مدرک تحصیلی داشته باشم به دانشگاه آزاد اسلامی رفتم.

وی تصریح کرد: در واقع دانشگاه برایم نقش مکمل داشت. پیشنهادم به افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند این است که قبل از ورود به دانشگاه هدفشان مشخص باشد.

امیرسلیمانی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر تئوری باعث شد تا مطالعه و تمرین بیشتری داشته باشم. از لحاظ عملی بعضی کلاس‌ها هم مفید بود و برخی تکنیک‌ها را به صورت دقیق و درست‌تری یاد گرفتم.

علی سلیمانی: خیلی چیزها از دانشگاه آزاد یادگرفتم

علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: من خیلی از دانشگاه آزاد یاد گرفتم. اگر دانشگاه آزاد نبود من یک آدم دیگری بودم. از سال 71 تا 76 در رشته نمایش تحصیل می‌کردم و در آن زمان سمندریان رئیس دپارتمان این رشته بود. در آن سال‌ها تلاش کردم، و توانستم به موفقیت خوبی برسم.

کارگردان اشنوگل در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اساتید خوبی دارد. به دانشجویان پیشنهاد می‌کنم که از امکانات خوب دانشگاه‌ها که به سختی فراهم شده، استفاده کنند و از اساتید به عنوان یک راهنما عالی کمک بگیرند.

تیرانداز: دانشگاه آزاد محل خوبی برای تحصیل در زمینه هنر است

سیما تیرانداز در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی محل خوبی برای تحصیل در زمینه هنری دانشجویان است. با این وجود، دانشگاه گزیده ای از اطلاعات را به افراد ارائه می‌دهد و این مطالب برای یک هنرمند کافی نیست و برای اینکه هنرجویان تجربه‌ی کار روی صحنه را داشته باشند، آموزش‌های جانبی کمک می‌کند که بتوانند روی صحنه بروند.

تیرانداز افزود: دانشجویان باید خودشان روی این آموزش‌هایی که از دانشگاه می‌گیرند، کار کنند. متأسفانه بچه‌های این نسل به خاطر تنبلی و عدم مطالعه‌ای که دارند، شاید آموزش‌های جانبی تلنگری برایشان باشد تا بتوانند خودشان را محک بزنند و تجربه‌ی خوبی کسب کنند.

سپند امیر سلیمانی: نقش بالای دانشگاه آزاد در سطح سواد جامعه

سپند امیرسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تأثیر دانشگاه آزاد در ارتقای سطح فرهنگ و هنر، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بی شک نقش مهی در افزایش سطح سواد در جامعه داشته است.

وی ادامه داد: خود من هم فارغ التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی هستم و با اطمینان می توانم بگویم اکثر افراد موفق و مطرح جامعه و به خصوص سینما فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999964

وب گردی

وب گردی