حمله تروریستی نیوزیلند نتیجه خشونت عقیدتی سازماندهی شده علیه اسلام است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی در مسجد کرایست چرچ نیوزیلند، این جنایت تروریستی را نتیجه تلاش‌های دولت‌های اروپایی برای جلوگیری از گسترده شدن اسلام عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی وحشیانه در نیوزلند، شهادت مظلومانه مسلمانان را تسلیت گفت و در نامه‌ای به مردم مسلمان نیوزلند نوشت: با افزایش روزافزون اسلام هراسی در کشور‌های غربی، حفظ وحدت در میان مسلمانان و تبیین جایگاه واقعی اسلام برای جهانیان می‌تواند راهکار‌هایی مناسب برای این هجوم همه جانبه علیه اسلام و مسلمانان باشد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا»
و هر کس مؤمنی را به عمد بکشد مجازات او (آتش) جهنم است، که در آن جاوید (معذّب) خواهد بود و خدا بر او خشم و لعن کند و عذابی بسیار شدید بر او مهیا سازد (ایه و سوره).

مردم مسلمان نیوزلند؛

با نهایت تاسف جمعه گذشته همانند یکی از روز‌های سیاه دیگر در قربانی گرفتن تروریسم و خشونت عقیدتی سازماندهی شده علیه اسلام و مسلمین، شاهد یکی دیگر از غم انگیز‌ترین روز‌های تاریخ معاصر مسلمانان بودیم. روزی که فاشیسم قرون وسطی و مدرن دست به دست هم دادند تا بار دیگر مظلومیت مسلمانان در سراسر جهان اثبات گردید.

تروریست قسی القلب که در مانیفست خود اعلام کرده که تحت تاثیر شخصیت هایی، چون ترامپ و آندرس برویک تروریستی که در سال ۲۰۱۱ بیش از ۷۰ نفر را کشت، بوده و با در دست داشتن سلاح‌های مختلف به بیش از ۸۰ مسلمان مظلوم در حال اقامه نماز حمله نموده و مظلومانه به شهادت رساند.

این حادثه و موارد متعدد دیگر آزار و اذیت مسلمانان در کشور‌های اروپایی نشان از گسترده‌تر شدن اسلام هراسی در این کشورهاست. اسلام هراسی نتیجه تلاش‌های خود این دولت‌ها برای جلوگیری از آشنایی مردم و جوانان دیگر کشور‌ها با اسلام ناب محمدی است که نتیجه آن ظهور یگانه منجی بشریت و نابودی پایه‌های ظلم و جور در سراسر گیتی است.

بشریت و تمام مدعیان حقوق بشر باید از عملکرد خود و دولت‌های هایشان بپرسند که چرا دولت‌های غربی کماکان برای منافع خود با ساخت تروریسم و حمایت همه جانبه از آن‌ها در میان مسلمانان، تبعیض نژادی و نژادپرستی را تقویت می‌نمایند؟ در ازای منافع خود تصورات مردم جهان را نسبت به دین سراسر اخلاقی اسلام آلوده می‌نمایند؟

دولت‌های غربی در واکنش به این حمله وحشیانه تنها به محکومیت این حادثه بسنده کرده اند در حالی که در حادثه شارلی ابدو که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر در فرانسه شد، رهبران نزدیک به ۴۰ کشور جهان درحالی که دست در دست هم داده بودند، راهپیمایی سراسری همبستگی انجام دادند و با این کار پیغام برتری خود نسبت به سایرین را به همگان و علی الخصوص مسلمانان اعلام کردند در حالی که در دین اسلام برتری نه به نژاد و رنگ و زبان است بلکه به تقوا و ایمان فرد است.

در پایان باید گفت با افزایش روزافزون اسلام هراسی در کشور‌های غربی، حفظ وحدت در میان مسلمانان و تبیین جایگاه واقعی اسلام برای جهانیان می‌تواند راهکار‌هایی مناسب برای این هجوم همه جانبه علیه اسلام و مسلمانان باشد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی وحشیانه، شهادت مظلومانه مسلمانان را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت می گوید.

کد خبر: 999978

وب گردی

وب گردی