رشد و بالندگی نظام  در گرو هوشیاری و پیگیری‌های بسیج است

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارهای که توسط بسیج در کشور به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، خالص‌ترین، بی‌منت‌ترین و ارزشمندترین کارها در سازمان مدیریت کشور است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز با حضور دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و کارمندان بسیجی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر طهماسب کاظمی در این نشست با تبریک حلول ماه رجب و فرارسیدن ولادت امام علی (ع) گفت: کارهای که توسط بسیج در کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، خالص‌ترین، بی‌منت‌ترین و ارزشمندترین کارها در سازمان مدیریت کشور است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت‌های سازنده این کشور لنگ است.

مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب تعابیر ویژه‌ای برای بسیج و بسیجیان به کار برده‌اند که نسبت به سایر بخش‌ها کمتر این تعابیر و بیانات دیده می‌شود، بنابراین مایه مباهات است که هر فردی عضو این مجموعه باشد و درگیر فعالیت‌های مخلصانه و انقلابی شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک هویت در حال رشد است و پاسداری از این هویت در حال رشد وظیفه‌ای است که در اعصار بر عهده بسیج قرار گرفته و رشد و بالندگی همه جانبه، شناخت دقیق آسیب‌ها و چالش‌های نظام در تمام شئون در سازمان‌ها، در گروی هوشیاری و پیگیری‌های بسیج است.

دکتر طهماسب کاظمی خاطرنشان کرد: درخت انقلاب که روزی یک نهال کوچک بود، روز به روز بزرگ‌تر و پربارتر می‌شود و به تبع آن چالش‌های آن نیز بزرگ‌‌تر خواهد شد، با توجه به این موضوع حوزه‌های مداخلاتی که بسیج باید درگیر آن شده و مسائل و چالش‌هایی که باید شناسایی و برطرف شود، به تناسب هویتی که بسیج دارد گسترش یافته و وظایف بسیجیان سنگین‌تر می‌شود.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از کارکنان و بسیجیان این دانشگاه خواست که از بروز خطا و اشتباهات سهوی در دانشگاه آزاد اسلامی مراقبت و مواظبت کرده و نظرات و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در راستای تعالی هرچه بیشتر این ثمره انقلاب اسلامی منتقل کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به نحو شایسته‌تری به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کند.

دکتر نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هم در ادامه این نشست گفت: هزار و 200 نفر از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی عضو بسیج کارکنان هستند که در قالب گروه‌های صالحین، فعال و عادی دسته‌بندی شده‌اند و بسیج کارکنان محل حضور و رجوع و حل موضوعات و مشکلات سازمان با روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای رشد علمی و آموزشی و بسترسازی برای همدلی و ارتقای سازمانی از اهداف بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: همکاری موجود بین بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج کارکنان می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور باشد.

در پایان این جلسه؛ از مدیران و کارکنان بسیجی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 97 حضور فعال در برنامه‌های بسیج کارکنان داشتند، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

کد خبر: 999995

وب گردی

وب گردی