قیمت دلار

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه شنبه با افزایش ۴۵۰ تومانی به کانال بالاتر راه یافت. در حالی که سیاست‌گذار با اقداماتی نظیر انتشار سپرده ۳۰ درصد سعی در مهار قیمت دلار دارد اما کارشناسان اقتصادی تصمیم‌گیرهای نهاد دولتی را بدون کارشناسی عنوان می‌کنند و معتقدند سیاست‌ مهار قیمت، بازی دو سر باخت است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۸ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار ۸ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز دوشنبه با افزایش ۵۰۰ تومانی به بیشترین سطح قیمت، طی سه هفته اخیر رسید. کارشناسان اقتصادی با توجه به تورم و رشد تقاضا، روند صعودی را برای قیمت دلار در روزهای پایانی سال پیش‌بینی کرده بودند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار در هفته‌های گذشته با افزایش پلکانی دو پله صعود را تجربه کرد. در حالی که هدف سیاست‌گذار فریز قیمت این اسکناس، حداقل تا پیش از برگزاری انتخابات است، فشار تقاضای پایان سال ریتم افزایشی به بازار ارز داده است. برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی پله ۶ کریدور ۵۰ هزار تومانی را منطقه مهمی برای دلار عنوان می‌کند و معتقد است که شکست این منطقه نوید هفته پرتلاطمی را برای بازارهای مالی می‌دهد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه۳ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه۳ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار در پنجمین روز هفته با افزایش ۵۰۰ تومانی مسیر صعودی را طی کرد و به کانال بالاتر برگشت. روند رفت و برگشتی قیمت در بازار ارز، طی روزهای اخیر به الگویی مشخص و قابل پیش‌بینی تبدیل شده است. معامله‌گران، بازار کم‌عمق معاملات ارز را متاثر از عقب‌نشینی بازیگران ارزی برای دوری از رکب بازارساز می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه با گپ منفی بازگشایی شد. کاهش ۳۰۰ تومانی، قیمت این اسکناس را به کانال ششم کریدرو ۵۰ هزار تومانی بازگرداند. معامله‌گران برای پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای باقیمانده از هفته جاری، روند رفت و برگشتی را پیش‌بینی می‌کنند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه یک اسفند ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه یک اسفند ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز دوشنبه نوسان کاهشی بسیار محدودی داشت و با همان قیمت روز قبل معامله شد. به اعتقاد معامله‌گران به دلیل کمبود پول در آخرین روز بهمن، بازار ارز نوسان خاصی نداشت.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در دومین روز هفته رشدی بیش از هزار تومان را تجربه کرد و با روند افزایش پلکانی موج جدیدی از خریداران وارد بازار شد. کارشناسان اقتصادی در هفته‌های گذشته افت قیمت‌ اسکناس دلار را استراحت در مسیر صعودی عنوان و روند فعلی را پیش‌بینی کرده بودند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز شنبه و در شروع معاملات، با روند افزایشی معامله شد. معامله‌گران خروج سرمایه از بورس و رشد تقاضا در ماه‌های پایانی سال را دلیل شکل‌گیری روند صعودی قیمت‌ها در بازارهای مالی می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در پنجمین روز هفته، نوسان افزایشی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها رخ داد و دلار نیز ۲۵۰ تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد. برخی معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار برای اینکه در روزهای پایانی سال دست پر باشد، عرضه دلار را محدود کرده است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه نوسان افزایشی محدودی داشت. معامله‌گران بازار ارز معتقدند سیاست‌گذار برای حفظ ثبات در این بازار با ارزپاشی ذخایر دلاری کشور را به آتش کشیده است. این در حالی است که با وجود ثبات قیمت دلار، امروز قیمت سایر ارزها افزایشی بود و پوند ۷۰ هزار تومان شد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در سومین روز از هفته پایانی بهمن در محدوده‌ای مشخص و با نوسانی محدود مبادله شد. معامله‌گران، نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی را کف‌ فعلی قیمت این اسکناس می‌دانند و معتقدند بازیگران ارزی تمایلی به مبادلات جدی در بازار ندارند و در لاک احتیاطی فرو رفته‌اند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز سه‌شنبه با نوسان محدود ۲۰۰ تومانی روند افزایشی داشت. این اسکناس از ابتدای هفته در روند کاهشی قرار دارد و سیاست‌گذار در صدد است با ارزپاشی، مانع صعود قیمت آن شود. فعالان بازار ارز، کانال پنجم کریدور ۵۰ هزار تومانی را کف جدید قیمت این اسکناس می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در سومین روز هفته با نوسان کاهشی بازگشایی شد. برگشت قیمت این اسکناس به پله‌ چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی با ارزپاشی سیاست‌گذار رخ داد اما روند تقاضا بر قدرت بازارساز چربید و این اسکناس به همراه افزایش قیمت درهم به کانال‌ بالاتر راه یافت.

  • ۲ پیش‌بینی مهم از قیمت دلار در روزهای آینده

    ۲ پیش‌بینی مهم از قیمت دلار در روزهای آینده

    یک اقتصاددان پیش‌بینی کرد که نرخ دلار تا محدوده ۵۲ هزار تومان پایین آید.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد و تا پایان معاملات بازار ارز این روند نزولی به صورت پلکانی ادامه داشت. معامله‌گران روند تقاضا را پایین‌تر از عرضه می‌دانند و می‌گویند،‌ افت و خیرهای دلار در هفته‌های اخیر بسیاری از فعالان بازار را در لاک احتیاطی فرو برده است.

  • کاهش قیمت دلار قطعی خواهد بود؟

    کاهش قیمت دلار قطعی خواهد بود؟

    اظهار نظرات عجیب ارزی پیرامون تأثیرپذیری دلار از تورم ایران و آمریکا، نوسان‌گیری دولت از نرخ ارز و تحلیل‌های عجیب اینستاگرامی در حال منتشر می‎‌شود که بازار آزاد دلار تحت کاهش احتمالی تنش در منطقه و همچنین افزایش تزریق ارز روند کاهشی دارد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار امروز کاهش قابل توجهی داشت. این اسکناس در کریدور ۵۰ هزار تومانی دو کانال به عقب برگشت و با وجود رشد تقاضا، روند کاهشی داشت. برخی معامله‌گراندر پیش بینی قیمت دلار، ارزپاشی بازارساز را دلیل این افت قیمت می‌دانند و برخی معتقدند نوسان‌گیری نهاد پولی کشور به پایان رسیده است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در شروع بازار چهارمین روز هفته با روند صعودی بازگشایی شد. سیاست‌گذار قصد دارد با ارزپاشی، روند رشد این اسکناس را متوقف کند. روز سه‌شنبه تتر، درهم و یورو هم افزایش قیمت داشتند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در سومین روز هفته با حرکت شارپی، کانال‌های قیمتی ۵۵ و ۵۶ هزار تومانی را پشت سر گذاشت. فنر فشرده دلار که کارشناسان اقتصادی مدت‌هاست بر رهاشدن آن در ماه‌های پایانی سال تاکید می‌کنند، با سیگنال‌های سیاسی و اخبار نامساعد از منطقه، رها شد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۹ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار ۹ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز یکشنبه با کاهش پلکانی در روند نزولی قرار گرفت. این اسکناس در دومین روز هفته ۳۰۰ تومان ارزان شد. معامله‌گران، افزایش عرضه توسط سیاست‌گذار را دلیل افت محدود قیمت این اسکناس می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار با شروع هفته دوم بهمن افزایشی شد. این اسکناس که هفته گذشته، رشد قیمت نزدیک به دو هزار تومانی داشت، روز شنبه را با افزایش تقاضا آغاز کرد. کارشناسان اقتصادی می‌گویند، روند افزایشی‌ قیمت این اسکناس در ماه‌های پایانی سال قابل پیش‌بینی بود.

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به روند قبلی

    احتمال بازگشت قیمت دلار به روند قبلی

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه ذخایر ارزی کشور تقویت شده است گفت: با نگاهی به شوک‌های سیاسی و خارجی در یکسال اخیر می‌توان متوجه شد که با کاهش نگرانی‌های سیاسی و نظامی در منطقه از هیجانات بازار ارز هم کاسته می‌شود و احتمال برگشت قیمت دلار به روند قبلی وجود دارد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار روز چهارشنبه، در روند صعودی قرار گرفت و به کانال بالاتر راه یافت. این پنجمین روز از هفته اخیر بود که این اسکناس به طور پیاپی با افزایش‌های ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی در مسیر صعودی قرار گرفته است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار، روز سه‌شنبه را با روند صعودی آغاز کرد. این رشد قیمت به صورت پلکانی تا پایان معاملات ادامه داشت. کارشناسان اقتصادی، فنر دلار را رها شده می‌دانند.

  • پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در نخستین ساعات بازگشایی بازارها در روز دوشنبه، کاهش قیمت داشت؛ با این حال، به واسطه رشد تقاضا، ورق قیمت دلار برگشت. کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار در روند صعودی قرار گرفته است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی، روند افزایشی داشت. ارزپاشی بازارساز با افزایش نزاع‌ منطقه‌ای و ترور پنج تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه توسط اسرائیل، تداخل پیدا کرد و منجر به حرکت رنج دلار در نیمه بالایی کانال ۵۳ هزار تومانی شد.

  • پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه یکم بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار یک‌شنبه یکم بهمن ۱۴۰۲

    قیمت دلار در شروع هفته جدید نوسان کاهشی بسیار محدودی داشت و در کانال ۵۳ هزار تومانی ماند. به اعتقاد معامله‌گران، به دلیل کمبود منابع مالی در آخرین روز ماه، بازار ارز در رکود قرار دارد. برخی نیز معتقدند این حرکت رنج، استراحتی برای شروع روند صعودی دلار است.

  • ثبات قیمت دلار / یورو کاهشی شد

    ثبات قیمت دلار / یورو کاهشی شد

    در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۴ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۴ تومان رسید.

  • پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲

    قیمت دلار در پنجمین روز هفته در حالی در روند افزایشی قرار گرفت که اخبار سیاسی مربوط به حمله موشکی سپاه همچنان مورد توجه معامله‌گران بازار ارز است. سیگنال‌های ورودی به بازار، طی دو روز اخیر تقاضا را در بازار ارز افزایشی کرده است.

  • پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

    پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

    قیمت دلار در چهارمین روز هفته، تحت تاثیر حمله سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل عراق، مسیر افزایشی را در پیش گرفت. با این اقدام، ارزپاشی سیاست‌گذار برای تثبیت بازار ارز نقش بر آب شد. کارشناسان اقتصادی اثر چنین اخباری را کوتاه‌مدت می‌دانند.