به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، گفته شده عدم هماهنگی بین پیمانکار تخلیه و بارگیری و افسر کشتی در این رابطه که در چه نقطهای کانتینرها بارگیری شود باعث بروز این حادثه شده است.
همچنین به دلیل این که ارتفاع کشتی از کف آن تا نقطه بالایی آن حدود 25 متر است که بخشی از این کشتی بیرون از آن و بخش دیگر در کف دریاست.
این کشتی تحت پرچم جزیره کوموروس بوده است و هم اکنون خارجسازی کانتینر آغاز شده و شرکتهای ساویج نیز مشغول انجام این کار هستند.
بار این کشتی کانتینرهای حامل کنسانتره مس، پتاسیم کلر و ... بوده و طول این کشتی 90 متر است که 150 کانتینر در اسکله 25 شهید رجایی در آن بارگیری شده بود.
گویا این کشتی 14 پرسنل داشته که عمدتا هندی بودند و همه سرنشینان بجز یک نفر که از ناحیه پا آسیب دیده سالم هستند.
انتهای پیام/