روش‌های الکترونیکی پرداخت فطریه اعلام شد/فعالیت ۴۰ هزار پایگاه جمع‌آوری فطریه درسراسر کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، از فعالیت ۴۰ هزار پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این، امکان پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفاره برای شهروندان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، علیرضا عسگریان با تاکید بر لزوم انسجام موسسات و خیریه‌های مختلف در زمینه جمع‌آوری فطریه و کفارات، افزود: ۴۰ هزار پایگاه از سوی کمیته امداد و دیگر موسسات مجاز، در قالب شورای زکات استان‌ها کار جمع‌آوری زکات فطره و کفارات را برعهده دارند.

وی با تشریح روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات از سوی شهروندان، تاکید کرد: امکان جمع آوری زکات در پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir و دستگاه‌های خودپرداز پیش‌بینی شده است. همچنین کد *۸۸۷۷*۱# و تلفن ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷ آماده دریافت وجوه زکات و کفارات مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه ۲۵۰۰ دستگاه کارتخوان در پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر شعبات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، شعبات منتخب بانک‌های مختلف از جمله بانک ملی و بانک صادرات در روز عید فطر و فردای آن فعال بوده و به دریافت مبالغ جمع‌آوری شده و واریز آن به حساب‌ نیازمندان محل جمع‌آوری اقدام خواهند کرد.

عسگریان با اشاره به اینکه بخش عمده‌ زکات فطره شهروندان صرف امور معیشتی اقشار محروم و مددجویان کمیته امداد می‌شود، گفت: تمامی نیروهای کمیته امداد در این ایام در حالت آماده‌باش قرار دارند تا وجوهات پرداختی مردم در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007250

وب گردی

وب گردی