مسلمانان نمی‌گذارند طرح معامله قرن عملیاتی شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند طرح خسارت‌بار معامله قرن مانند طرح‌های گذشته مثلث شوم فتنه متشکل از آمریکا، عربستان و اسرائیل به نتیجه برسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پیام نور، حجت‌الاسلام سید محمود نبوی با اشاره به اهداف آمریکا در پیاده‌سازی طرح معامله قرن اظهار کرد: علیرغم اینکه حدود دو سال است درباره طرح معامله قرن صحبت می‌شود ولی هنوز متن آن محرمانه است. این مسئله می‌تواند به این دلیل باشد که آمریکا و وابستگان آن مانند عربستان و اسرائیل، نگران هستند که اگر جزئیات آن افشا شود این طرح به جایی نخواهد رسید.

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه طرح معامله قرن، طرحی خیانت‌‌آمیز است و به جایی نخواهد رسید، اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال آن است که با تحقق این طرح خفت‌بار به سراغ تجزیه کشورهای منطقه برود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مسلمانان نمی‌گذارند طرح معامله قرن عملیاتی شود، یادآور شد: اگر ما به طرح‌های آمریکا نگاه کنیم، هر فتنه‌ای که آمریکا در منطقه بر عهده داشته، شکست‌خورده است، مانند اقداماتی که در عراق، سوریه و ایجاد داعش داشت.

وی تأکید کرد: آنها با چنین طرحی مثلا می‌خواهند منازعات بیش از ۷۰ ساله فلسطین و اسرائیل را پایان دهند که این مسئله برای مسلمانان باید از دو منظر مهم باشد؛ اول اینکه اولین قبله مسلمانان در فلسطین است و دوم همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند غیر از مسائل اسلامی و دینی باید به مسئله فلسطین از نظر انسانی هم توجه شود.

مسئول نهاد رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش با طرح معامله قرن به دنبال آن هستند که آوارگان و مردم فلسطین را سرگرم کنند تا به وطن خود بازنگردند و سرزمین‌های فلسطین را به اسرائیل واگذار کنند ولی ان‌شاءالله این طرح هم عملیاتی نخواهد شد. ما باید از مسلمانان جهان و منطقه بخواهیم در مقابل چنین طرح‌هایی بایستند و نگذارند چنین طرح‌هایی محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010006

وب گردی

وب گردی