توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی/ گردهمایی استارت‌آپ‌های فضا

رئیس سازمان فضایی ایران توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی را اولویت جدی این سازمان در سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: گردهمایی استارت‌آپ های فضایی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات این کسب‌وکارها است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی یک اولویت جدی است که با تمام توان و انرژی برای دستیابی به آن تلاش می کنیم و از ظرفیت تمام استان‌های کشور در این مسیر بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری و دیدار با مسئولان این استان ادامه داد: علاوه بر آن، در این سفر شناسایی نیازها و توسعه کسب‌وکارهای حوزه فضایی در سطح این استان مورد توجه قرار گرفت.

معاون وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که در تمام کشور بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان، با ایجاد کسب و کارها و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب، افزایش اشتغال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری در حوزه های مختلف شکل گیرد.

رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به برگزاری گردهمایی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ تیرماه جاری گفت: این گردهمایی فرصت مناسبی برای کسب‌وکارهای حوزه فضایی محسوب می شود تا با شبکه سازی و دریافت نیازهای فناورانه دستگاه‌های مختلف، بتوانند خدمات خلاقانه‌ای را ارائه کنند.

وی تاکید کرد: این مسیر را تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

گفتنی است؛ اولین گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی همراه با نمایشگاه محصولات فضایی و نشست های تبادل فناوری و نوآوری ۱۶ تا ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ با همکاری سازمان فضایی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پژوهشگاه فضایی ایران در محل مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

همزمان با این گردهمایی، دو کارگاه «فرصت‌های کسب‌وکاری ماهواره‌های مخابراتی» و «فرصت‌های کسب‌وکار در حوزه سنجش از دور» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1010094

وب گردی

وب گردی