کلینیک تخصصی مغز و شناخت در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج راه اندازی می‌شود

در پی بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از مرکز مغز و شناخت پژوهشگاه علوم شناختی، پیشنهاد راه اندازی کلینیک تخصصی مغز و شناخت در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج مطرح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، محمدرضا بلیاد معاون آموزش های عمومی و مهارتی واحد کرج و فرزاد نصری مدیر روابط عمومی این دانشگاه ضمن بازدید از کلینیک تخصصی مغز و شناخت، از نزدیک با نحوه ارائه خدمات در این مرکز آشنا شدند.

پیمان حسنی ‌ابهریان، رئیس مرکز مغز و شناخت پژوهشگاه علوم شناختی در این بازدید ضمن همراهی بازدیدکنندگان به تشریح فعالیت های کلینیک مغز و شناخت در دو حوزه شناختی و ارائه خدمات توانبخشی پرداخت.

وی که چندی پیش با اتفاق تنی چند از مسئولین این کلینیک از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرده بود، توانمندی ها و زیرساخت های پزشکی و روانشناسی این دانشگاه را برای راه اندازی مرکز تخصصی مغز و شناخت مناسب عنوان کرد.

برهانی فر و بلیاد نیز ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، از پیشنهاد مطرح شده استقبال کرده و اعلام کردند: در پی توافقات به عمل آمده بررسی های لازم به منظور آغاز روند اجرایی و اخذ مجوزهای لازم به زودی آغاز می شود.

برهانی فر در همین زمینه تصریح کرد: به منظور بررسی راهکارهای راه اندازی این کلینیک تخصصی، ابتدا تیم های کارشناسی با همکاری هر دو طرف تشکیل و پس از بررسی های کارشناسانه، حوزه های تخصصی فعالیت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در شهرستان کرج و استان البرز مشخص خواهد شد.

کد خبر: 1021259

وب گردی

وب گردی