تداوم بارش باران در جاده‌های مازندران/ ترافیک در جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشورگفت: بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش باران در بیشتر محورهای استان مازندران ادامه دارد.

وی افزود: در ارتفاعات محورهای کرج – چالوس، کیاسر – سمنان وفیروز کوه در استان مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به وقوع گرد و خاک در جاده ها اشاره کرد و گفت: وقوع گرد و خاک در محورهای زابل – زاهدان و زابل – نهبندان در استان سیستان و بلوچستان و محورهای نهبندان – سر بیشه و سربیشه – بیرجند در استان خراسان جنوبی کاهش دید را به دنبال دارد و به رانندگان توصیه می شود احتیاط کنند.

ترافیک

رحمانی در مورد ترافیک جاده‌های کشور گفت: مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو و آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس همچنین آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024025

وب گردی

وب گردی