سازمان بسیج اساتید کشور خواستار پاسخگویی روحانی و ظریف به نامه 2 هزار استاد دانشگاه شد

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در روز خبرنگار، خواستار پاسخگویی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به نامه مهم ۲ هزار استاد دانشگاه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با گذشت ۳ روز از رسانه‌ای شدن نامه سرگشاده ۲ هزار استاد دانشگاه خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در روز خبرنگار، خواستار پاسخگویی حسن روحانی و محمدجواد ظریف به این نامه مهم شد.

دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به مسئول دفتر ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور و نیز سخنگوی وزارت امور خارجه درخواست کرد نامه مهم ۲ هزار استاد دانشگاه را یکبار دیگر به اطلاع رئیس جمهور و وزیر امور خارجه برسانند تا با گذشت ۶ سال انتظار گره‌گشایی برجام، پیامدهای خسارت‌بار اعتماد به آمریکا و اروپا توسط دولت برای ایرانیان روایت شود.

روابط عمومی بسیج اساتید کشور با یادآوری این نکته که این ۲ هزار استاد، جمع کوچکی از هزاران استاد دانشگاه بوده که با این رأی و نظر همسو و هم‌نظر هستند، اعلام کرد: از دیپلمات‌ها و دولت انتظار می‌رود ضمن ارائه پاسخ درخور به این ۲ هزار استاد دانشگاه که از برجسته‌ترین اقشار نخبگانی در کشور محسوب می‌شوند، پیامدهای خسارت‌بار اعتماد به آمریکا و اروپا را برای ایرانیان روایت کرده و از نزدیکی غربی‌ها به پیشران‌های توسعه و پیشرفت ملی جلوگیری کنند.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان تصریح کرد: بدیهی است عدم پاسخگویی دولت به این مطالبه در حافظه ملی ایرانیان ثبت شده و استادان دانشگاه از طرق دیگری مطالبه خود را به‌طور جدی پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024181

وب گردی

وب گردی