رویداد آموزشی شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه ماکس روسیه

سمینار علمی-آموزشی شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه ماکس روسیه ۲۰۱۹ با هدف توانمندسازی توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه خدمات بلاعوض در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نمایشگاه هوافضای ماکس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هوافضای جهان بوده که چرخه کاملی از صنعت هوایی و فضایی را در وسعتی بزرگ به نمایش خواهد گذاشت.

در رویدادی که به منظور آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان متقاضی شرکت در این نمایشگاه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق به معرفی و تشریح خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های مختلف پرداخت و مدیران شرکت‌های فعال در حوزه هوافضا نیز عملکرد و اهداف خود را در این زمینه مطرح کردند.

این سیمنار با هدف تسهیل برای حضور شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه هوافضا که متقاضی حضور در نمایشگاه ماکس روسیه هستند برگزار شد، چرا که یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه توانمندسازی برای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه خدمات بلاعوض حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

لازم به ذکر است نمایشگاه ماکس این دوره در فضای سرپوشیده نمایشگاهی به وسعت حدود ۴۰ هزار مترمربع و با نمایش بیش از ۱۰۰ تایپ مختلف پرنده و با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت هوافضایی اجرا خواهد شد. پیش‌‌بینی می‌‌شود حدود ۷۰ هزار متخصص و بیش از نیم ‌میلیون بازدیدکننده عام، از این نمایشگاه بازدید کنند. نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ از پنجم لغایت دهم شهریور ماه سال جاری در شهرک ژوکوفسکی مسکو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024978

وب گردی

وب گردی