مشکلات انتخاب رشته واحد تهران مرکزی رفع شده است/ بهره‌مندی دانشجویان هنر از کلیه امکانات کارگاهی در مجتمع سوهانک

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: مشکل فنی که در سایت دانشگاه ایجاد شده بود، دانشجویان ورودی 95 را با مشکل انتخاب واحد مواجه کرد. بعد از رفع این مسئله تا این لحظه، انتخاب رشته ورودی‌‌‌‌های مختلف دانشگاه در حال انجام است.

محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مشکلات انتخاب واحد در این واحد دانشگاهی گفت: دوشنبه هفته گذشته، 11 شهریورماه یک مشکل فنی در سایت دانشگاه ایجاد شد که دانشجویان ورودی 95 را با مشکل انتخاب واحد مواجه کرد. بعد از رفع این مسئله تا این لحظه، انتخاب‌رشته ورودی‌‌‌‌های مختلف دانشگاه در حال انجام است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ادامه درباره انتقال دانشکده هنر تهران مرکزی به سوهانک تشریح کرد: از مهرماه سال گذشته، انتقال دانشکده هنر تهران مرکزی به سوهانک به طور تدریجی انجام شد تا کلیه کارگاه‌‌‌ها و تجهیزات لازم برای دانشجویان این رشته ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، کلیه امکانات لازم کارگاهی برای دانشجویان رشته هنر در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی وجود دارد؛ همچنین دسترسی ارتباطی مناسب به مترو و خطوط حمل و نقل شرایط مناسبی را برای رفت و آمد دانشجویان فراهم کرده است.

گفتنی است، سال گذشته کلیه واحدهای دانشگاه آزاد تهران مرکزی به سوهانک انتقال یافت. دانشکده هنر آخرین دانشکده‌ای است که به مجتمع دانشگاهی ولایت منتقل شد. انتقال دانشکده های واحد تهران مرکزی به منطقه سوهانک اعتراض دانشجویان این دانشگاه را در پی داشت؛ اما با تجهیزات مناسب و انسجامی که در این فضا ایجاد شد منجر به جلب رضایت دانشجویان شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026863

وب گردی

وب گردی