تاکنون ۸۵۲ هزار و ۲۲ نفر در سامانه سماح  ثبت نام کرده اند

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تعداد کل ثبت نام‌ها در سامانه سماح برای سفر اربعین تاکنون ۸۵۲ هزار و ۲۲ نفر بوده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد محمدی فر با اشاره به آخرین آمار استخراج شده از سامانه سماح گفت: تعداد کل ثبت نام ها در سامانه سماح تاکنون ۸۵۲ هزار و ۲۲ نفر بوده اند.

وی افزود: تعداد ثبت نام های قطعی شده در سامانه سماح تا به امروز ۷۶۰ هزار و ۴۰۶ نفر بوده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به استان هایی که پیشتاز در ثبت نام در سامانه سماح بودند، گفت: استان های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران به ترتیب دارای بیشترین ثبت نام کنندگان در سامانه سماح هستند.

محمدی فر تصریح کرد: استان تهران با ۱۱۶ هزار و ۸۶ نفر، خوزستان با ۸۳ هزار و ۸۹۲ نفر و خراسان رضوی با ۶۵ هزار و ۱۷۷ نفر به ترتیب سه استان در بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح هستند.

وی گفت: همچنین استان اصفهان با ۶۲ هزار و ۷۱۳ نفر، فارس ۶۰ هزار و ۶۵۱ نفر و مازندران ۳۷ هزار و ۳۴۷ نفر بعد از تهران، خوزستان وخراسان رضوی به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را در سامانه سماح داشته اند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان تاکید کرد: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و حذف ویزا پیش بینی می شود تعداد زائران بیشتری نسبت به سال گذشته از کشور خارج شوند و به همین منظور به هموطنان توصیه می کنم حتما برای خروج از کشور در سامانه سماح ثبت نام کنند تا هنگام خروج با مشکل مواجه نشوند چرا که امسال برای خروج از کشور قطعا باید کد ثبت نامی از سامانه سماح را داشته باشند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1028378

وب گردی

وب گردی