ترافیک نیمه سنگین جاده های منتهی به کربلا/ بارش باران در جاده های گیلان و مازندران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: ترافیک در جاده‌های منتهی به کربلا نیمه‌سنگین است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان و محورهای کناره، نوشهر، چالوس و رامسر در استان مازندران ادامه دارد.

وی افزود: محورهای زابل-زاهدان و زابل-نهبندان در استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید گزارش شده است.

ترافیک:

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه ترافیک در جاده های منتهی به کربلا سنگین است گفت: محدوده های مهدی آباد،تونل راه کربلا و کمربندی مهران و محدوده های صالح آباد، گلان و کنجان جم در جاده ایلام به مهران نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در محدوده ماهیدشت محورکرمانشاه به اسلام آباد غرب و محورهای اسلام آباد غرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین به مرزخسروی نیمه سنگین است.

رحمانی گفت: محدوده شباب در محورحمیل به سرابله و محور دهلران به مهران و محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر در محور خرمشهر و محورهای حمیدیه-بستان به مرز چذابه-عادی و روان به شلمچه نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029945

وب گردی

وب گردی