ترافیک سنگین در مسیر بازگشت مسافران از جاده های شمالی/ هراز و چالوس یکطرفه می شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در بار بازگشت مسافران از استان‌های شمالی کشور خبر داد و گفت:‌به منظور تسهیل در تردد هموطنان جاده چالوس و هراز از ساعت 16 امروز به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک از شمال به جنوب محور کرج ـ چالوس در محدوده مرزن‌آباد و دزدبن سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در طول محور کرج ـ چالوس را پرحجم ارزیابیکرد و گفت: شمال به جنوب محور هراز در ابتدای محور، پارک جنگلی و همچنین تونل شماره یک نیز دارای ترافیکی سنگین است؛ ترافیک در محدوده‌های گزنک و کلاو نیمه‌سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ترافیک در آزادراه رشت ـ قزوین محدوده منجیل و رودبار را نیمه‌سنگین دانست و گفت: در آزادراه قزوین ـ کرج پایانه پل شهید کلانتری و پل فردیس ترافیک سنگین است.

وی افزود: در برخی محورهای استان فارس بارش باران گزارش شده است؛ با توجه به لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز به رانندگی بپردازند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص یک طرفه شدن برخی محورها طبق روال جمعه‌ها اعلام کرد: محورهای چالوس و هراز از ساعت 16 به سمت تهران یک طرفه خواهند شد.

وی گفت: مأموران پلیس راه و راهور ناجا به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌ها حضور فعال دارند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1042431

وب گردی

وب گردی