مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد تا 28 آذر تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین و در 6 گروه آموزشی و برای 141 کد رشته امتحانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ ثبت‌نام آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه 16 آذر ماه آغاز شد و قرار بود در 25 آذر ماه به پایان برسد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:‌ به منظور تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 پنجشنبه 28 آذرماه تمدید شد.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام در آزمون ارشد بیان کرد: تا ساعت 13 امروز، 289 هزار و 440 نفر در آزمون ارشد ثبت‌نام کرده اند، به داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی اظهار کرد: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مطالعه آن در آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 25 تا 27 فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045991

وب گردی

وب گردی