شهید زمانی نیا توفیق شهادت را در جوار سردار دل‌ها پیدا کرد

رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت وحید زمانی نیا از همران سردار شهید قاسم سلیمانی را به خانواده آن سبک بال مدافع حرم تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت وحید زمانی نیا از همراهان سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی را به همسر آن شهید سبک بال خواهر گرامی خانم غفاری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است : مرد بودن و در کنار مردان مرد، طعمه خنجر کین دشمن شدن میراثی است که شیعیان امیر المؤمنین علی بن ابیطالب (ع) از آن زخم خورده اشقی‌الاشقیا در محراب عبادت به ارث برده‌اند.

شهید والامقام وحید زمانی‌نیا این توفیق را از نعمت همجواری با بزرگ‌ مردی همچون شهید قاسم سلیمانی نصیب خود کرد که برای بسیاری هم‌ رکابی و هم‌سنگری با او آرزویی دست نایافتنی بود. اما او با او ماند تا همچون او جاودانه شود و در شبی که همه زائر شهید کربلا هستند، حسینِ فاطمه به زیارتشان بیاید و همچون علی اکبر بر او آغوش بگشاید.

بدینوسیله شهادت پرافتخار همسر شهیدتان را تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم، اکنون که افتخار همدلی و همزبانی با زینب کبری سلام‌الله علیها را یافته‌اید با صبر انقلابی و بصیرت ایمانی در راه پاسداری از خون آن شهید ثابت قدم و همواره مورد لطف و دعای حضرت صدیقه‌طاهره سلام‌الله علیها باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057575

وب گردی

وب گردی