افتخارآفرینی واحد نجف آباد در انتشار مقالات یین المللی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد رتبه سوم در انتشار مقالات بین المللی بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اعلام پایگاه رتبه بندی دانشگاه های ایران (Uniref) به عنوان اولین پایگاه مستقل و خصوصی در زمینه رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین پایگاه اینترنتی سیویلیکا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سال 98، در بین دانشگاه های آزاد سراسر کشور رتبه سوم را در انتشار مقالات بین المللی به خود اختصاص داد.

وی افزود: این پایگاه بر اساس داده های مستند و شفاف در زمینه مقالات کنفرانسها و ژورنالهای داخل کشور و همچنین مقالات بین المللی ISI پژوهشگران ایرانی، به رتبه بندی و معرفی دانشگاههای برتر کشور می پردازد.

نقش خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در رتبه بندی های بین المللی همیشه پیشتاز بوده است و در پایگاه های بین المللی ISI و Scopus نیز در انتشار مقالات بین المللی در بین دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: 1063386

وب گردی

وب گردی