قدم مثبت استقلال در یک پرونده بزرگ/ مصدومیت برای هافبک پرسپولیس و خشم ستاره این تیم/ پاسخ منفی قرمزها به یک ترانسفر

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار پیرامون فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اقدام مثبت استقلال برای پیروزی در یک پرونده

استقلال پول پرونده بویان را پرداخت کرد. بویان بابت نیم فصل حضور در استقلال این باشگاه را ملزم به پرداخت ٢٩٠ هزار دلار کرده است که این موضوع باعث شده آبی ها به دادگاه cas شکایت کنند. با این حال باشگاه استقلال تا امروز هزینه دادرسی شکایت این باشگاه به دادگاه cas را پرداخت نکرده بود اما به نظر امروز این اتفاق رخ داد تا تا آبی ها همچنان امیدوار به پیروزی در پرونده این بازیکن باشند.

ستاره‌های آسیایی روی پیراهن الهلال!

تیم الهلال در حالی از کیت جدید خود رونمایی کرد که روی لوگوی این تیم در البسه جدید ۷ ستاره به نشانه ۳ قهرمانی آسیا و ۴ نایب قهرمانی، نقش بسته است. این کیت مانند همیشه آبی رنگ است.

خلیل‌زاده: بازیکنان استقلال ٢٠ درصدشان را می‌خواهند

اسماعیل خلیل زاده در بخشی از مصاحبه خود با رادیو تهران مدعی شد که تمرین تیم فوتبال استقلال در تاریخ بیست و ششم اسفندماه آغاز می شود و در این باره گفت: با اعلام آقای مجیدی تمرین تیم فوتبال استقلال در تاریخ بیست و ششم اسفندماه آغاز می شود و ما باید بین ١۵ تا ٢٠ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

اتفاقی که خشم ستاره پرسپولیس را برانگیخت!

در اولین ساعات اعلام تعطیلی تمرینات پرسپولیس، عصبانیت گلر خارجی این تیم باعث ایجاد یک موضوع حاشیه ای جدید برای قرمزها شد. بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس که این فصل هر بار درون دروازه ایستاده عملکرد خوبی داشته، یک استوری در اینستاگرام خود منتشر و به شدت نسبت به عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کرد. رادو در استوری نوشت: «نه، زندگی، نه پول، نه پرواز. برای هیچکس مهم نیست. فقط (می گویند) انشاالله، هیچوقت (نمی گویند) حتما. فقط ببخشید. تا کی؟؟ من سرباز نیستم، من یک فوتبالیست حرفه ای هستم.»

تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

با نظر کادر فنی تیم، تمرینات پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد تا بازیکنان چند روزی به استراحت بپردازند. پیش از این اعلام شده بود سرخ پوشان تا بیست و پنجم اسفندماه به تمرین خواهند پرداخت اما با دستور یحیی گل محمدی و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات پرسپولیس از امروز و تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیلی درآمد.

استقلالی‌ها به دنبال بازگرداندن موسوی

عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال است که در مدت کوتاه حضور خود مشکلات پروازی آبی ها را به طور کامل برطرف کرد و البته در چند مقطع با کمک های مالی خود مشکلات باشگاه را حل کرد. با این حال موسوی به دلیل اختلاف با خلیل زاده سرپرست وقت باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد و البته درگیری لفظی او با علی فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی شرایط را برای بازگشت او پیچیده کرد. البته در این بین با توجه به مشکلات مالی عدیده باشگاه استقلال و البته سررسیدن زمان پرداخت قرارداد بازیکنان خارجی این باشگاه اعضای هیئت مدیره استقلال در تلاش هستند تا موسوی را راضی به بازگشت کنند.

مصدومیت هافبک پرسپولیس در تمرین یک ساعته!

اوساگوانا، هافبک - مهاجم سرخ پوشان که اخیرا و در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست با مصدومیتی که تمرین امروز با آن روبرو شد بالاجبار زمین را ترک کرد و ادامه این جلسه تمرینی یک ساعته بدون این بازیکن ادامه یافت. هرچند گفته می شود مصدومیت اوساگوانا جزئی بوده اما هنوز اظهار نظری رسمی از سوی کادر فنی و یا پزشکی باشگاه در این باره بازیکن بیان نشده است.

اولویت مالی باشگاه پرسپولیس؛ نه برانکو، نه کالدرون!

هدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که رییس هیئت مدیره سرخ ها نیز محسوب می‌شود، امروز در تمرین این تیم حضور یافت و به بازیکنان وعده داد تا بخشی از مطالبات آن ها پرداخت شود. او گفت که از پرونده های پرسپولیس در فیفا اطلاع دارد اما اولویتش پرداخت حقوق و مطالبات بازیکنان است. این در حالی است که پرسپولیس به جز برانکو و کالدرون، ملزم به پرداخت حقوق ۷ نفر دیگر از جمله دستیاران این دو مربی است.

رد مذاکره تراکتور با بوریرام برای انتقال اسدی

باشگاه بوریرام تایلند طی روزهای گذشته با پیشنهادی یک میلیون دلاری به رضا اسدی هافبک تراکتور خواهان جذب این بازیکن شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و خواهان ماندن در تیم تبریزی شد. در این باره شایعه شده بود که چون اسدی تحت قرارداد با باشگاه تراکتور است مسئولان این باشگاه با بوریرام تایلند وارد مذاکره شده اند تا بتوانند در صورت دریافت مبلغ بالا، رضایتنامه هافبک خود را صادر کنند اما این شایعه صحت ندارد.

کد خبر: 1063564

وب گردی

وب گردی