تولید شیلدهای محافظ صورت برای مدافعان سلامت

یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید شیلدهای پلی استر محافظ صورت برای کادر درمان برای مواجهه به بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علیرضا قنبری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولیدی این شرکت گفت: ما تولیدکننده شیلدهای پلی استر محافظ صورت هستیم، صفحاتی که جلوی صورت قرار می‌گیرند و با کش به‌صورت وصل می‌شود. این شیلدها می‌تواند ساعت‌ها از چشم و صورت پزشکان و پرستارانی که به صورت مستقیم در جریان مداوای بیماران کرونایی قرار دارند محافظت کند تا بدین ترتیب آن‌ها از برخورد سرفه و عطسه‌های بیماران که تهدیدی برای انتقال ویروس به آن‌ها است در امان باشند.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر روزانه دو هزار شیلد تولید و آن را در اختیار علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌دهد، گفت: شیلدهای پلی استر محافظ صورت کار مشترکی از ما و پارک علم و فناوری کرمانشاه با شرکت دایراک صنعت درمان است. شرکت دایراک جز شرکت‌هایی است که از گذشته در تولید پوشینه‌های پزشکی فعالیت داشته است. ما از 20 روز پیش به این شرکت پیوستیم تا کمبودهای مواد اولیه تولید شیلد در استان کرمانشاه را تامین کنیم. شرکت ما تا 70 درصد محصول شیلدهای پلی استر محافظ صورت را تولید و سپس تحویل شرکت دایراک می‌دهد؛ آنها نیز در چمبرهای شوک دمایی، این محصولات را استریل و پک می‌کنند و چون دارای GMP تولید و فروش هستند، تولید و عرضه محصول را انجام می‌دهند.

قنبری درباره چشم‌انداز تولید شیلدهای پلی استر محافظ صورت در شرکت متبوع خود گفت: ما پیشتر سابقه تولید این محصول را در شرکت خود نداشتیم اما با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قصد داریم این محصول را تولید کنیم و معتقدیم با توجه به اپیدمی کرونا باید برای تولید این محصول پیش‌بینی یکساله داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065040

وب گردی

وب گردی