ایجاد محدودیت خروج از منزل برای تهرانی ها شدنی است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به پیشنهاد اعضای شورای شهر در مورد محدودیت های تردد در سطح شهر واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و ششمین جلسه علنی این شورا، پیشنهاد دادند که شهروندان تهرانی براساس آخرین رقم کارت ملی خود به ۱۰ دهک تقسیم شوند و هرکدام یک روز امکان خروج از منزل برای پیگیری مسائل اداری و اقتصادی و حتی خرید را داشته باشند.

اما آیا واقعا اجرای این طرح شدنی است؟

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پاسخ به این سوال می‌گوید: «قطعا؛ دلیلی بر عدم انجام این پیشنهاد در صورت بررسی کارشناسی وجود ندارد.»

وی البته این نکته را هم اضافه می کند که «لازم است که شورای شهر ابرام و اصرار بیشتری بر مصوبه های خود داشته باشد.»

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران می گوید: «شورای شهر تهران به عنوان یک نهاد سیاستگذاری، نقش تقنینی در زمینه مسائل درون شهری دارد و اعضای شورا نیز با حساسیت موضوعات (مربوط به کرونا) را پیگیری می کنند.»

زالی ازحضور اعضای ستاد مقابله با کرونا در شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه آتی خبر می دهد و میگوید: در جلسه سه شنبه قرار است این پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار امیدواری می کند که در جلسه فوق الذکر، همگرایی مناسبی میان ستاد مقابله با کرونا، مصوبات و ظرفیت هایی که در مجموعه شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد، ایجاد شود.


میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1065423

وب گردی

وب گردی