راه اندازی کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برای دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، کتابخانه دیجیتال Covid-19 در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

ابراهیم رحیمی افزود: با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر آگاهی از جدید ترین پژوهش های علمی در جهان از طریق دستیابی به پایگاه های معتبر علمی، راه اندازی کتابخانه دیجیتالی با موضوع روز جهان یعنی Covid-19 می تواند جدیدترین پژوهش های انجام گرفته توسط محققان سراسر دنیا را در اختیار محققان قرار دهد.

به گفته طراح این کتابخانه، آدرس بیش از 30 سایت معتبرترین ژورنال های علمی جهانی در کنار آخرین اخبار سازمان جهانی بهداشت در مورد ویروس کرونا، همچنین آدرس پایگاه های علمی جهان اسلام، مراکز اسناد علمی و الکترونیکی در قالب مجموعه کتابخانه الکترونیکی گردآوری و در وب سایت این واحد دانشگاهی در اختیار پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه علمی قرار گرفته است.

محمد اسماعیلی اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه تخصصی دیجیتالی با امکان دسترسی به کتاب های علمی رشته های مختلف جهت دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور، از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1066015

وب گردی

وب گردی