آغاز تمرینات خوب است، شروع مسابقات بد؟

در شرایطی که بسیاری از اهالی فوتبال از لزوم پایان مسابقات برای سلامتی مردم حرف می‌زنند، تمرینات تیم‌های همین افراد آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، با تعطیلی مسابقات فوتبال در کشور، صحبت‌های زیادی درباره ادامه رقابت‌ها به گوش می‌رسد و اهالی فوتبال براساس استدلال یا برخی با تکیه بر جایگاه تیم خود، پیشنهادهایی در این باره ارائه می‌کنند.

عمده نظر بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها بر تعطیلی مسابقات این فصل و ورود تیم‌ها به دوره پیش‌فصل مسابقات برای فصل آینده است. مطابق گفته سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اگر ستاد مبارزه با کرونا، تاریخی غیرمعقول برای شروع مجدد بازی‌ها اعلام کند، ممکن است حتی فصل فوتبالی 99-98 نیمه‌تمام بماند.

صرف‌نظر از کارشناسی بودن پیشنهادهای ارائه شده، تناقض در رفتار و گفتار اعضای برخی تیم‌هاست. مثلاً تیمی که مدیران آن باشگاه از لزوم تعطیلی لیگ صحبت کرده و آغاز دوباره مسابقات را تهدیدی برای جان انسان‌ها خواندند، چند روزی است که تمریناتش را آغاز کرده است. این موضوع مختص به یک تیم نیست و به گوش می‌رسد که چند تیم دیگر نیز تمرینات خود را از سر گرفته‌اند.

اگر صحبت‌های این افراد به‌خاطر حفظ سلامت جامعه بوده باشد، در شرایطی که ستاد مبارزه با کرونا هنوز مجوز آغاز مجدد تمرینات را صادر نکرده است، بازیکنان خود را به تمرینات گروهی فرانمی‌خواندند. آن هم در وضعیتی که ممکن است یک ناقل ویروس کرونا حدود 30 نفر را بیمار کند.

کد خبر: 1068574

وب گردی

وب گردی