واکنش شدید بالوتلی و ملو به اظهارات کیلینی / سارقین به خانه لمپارد رحم نکردند! / کونته از ۲ متری تمرین می دهد !

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کریستین پولیسیچ از کلوپ سپاسگزارم

کریستن پولیسیچ که در این فصل علیرغم شروعی دشوار به تدریج تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار چلسی شد، در ابتدا کارش را به عنوان یک بازیکن جوان در دورتموند آغاز کرده بود. حالا کریستن پولیسیچ از روزهای ابتدایی حضور در این باشگاه و توجه یورگن کلوپ به او سخن گفته است. کریستن پولیسیچ گفت: "دیوانه کننده ترین موضوع این است که مردم نمی دانند من کارم را در تیم های جوانان دورتموند شروع کردم. من برای رسیدن به آن فرصتی که پیش رویم بود سخت تلاش می کردم. من آنجا به یک مدرسه آلمانی برای یادگیری زبان این کشور می رفتم و هرگز فراموش نخواهم کرد که روزی در کلاس بودم و به تلفن خودم نگاه می کردم که متنی از مربی جوانان برایم رسید که تو امشب با تیم اول تمرین خواهی کرد. در ادامه به چیز دیگری حتی توجه نمی کردم و نمی توانستم به موضوع دیگری فکر کنم. من آماده می شدم و به تمرین می رفتم و باورنکردنی بود که من فقط 16 یا 17 سال داشته و در حال تمرین کردن کنار بازیکنان بزرگی مانند پیر آمریک اوبامیانگ، مت هوملس، مارکو رویس و هنریک میخیتاریان بودم. همه اینها بازیکنان سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بودند. من سن و سال زیادی نداشتم و تنها همیشه باید از یورگن کلوپ تشکر کنم که چنین فرصتی به من داد تا در کنار چنین بازیکنانی تمرین کنم. من از این فرصت استفاده کرده و همیشه ممنون کلوپ خواهم بود." / ورزش ۳

اینتر ویدال را می گیرد لوتارو را نمی دهد

دو سال قبل و پس از جدایی از بایرن مونیخ، آرتورو ویدال در آستانه انتقال به اینتر بود که در نهایت تغییر عقیده داده و راهی بارسلونا شد، اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته همچنان علاقه زیادی به این بازیکن داشته و ممکن است هافبک جنگنده شیلیایی در تابستان امسال راهی سن سیرو شود. البته بارسلونا نیز به شدت به دنبال لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر بوده و تمام تمرکز خود را روی خرید این بازیکن قرار داده است. بارسا در روزهای اخیر نام شش گزینه را به علاوه پول نقد به اینتر پیشنهاد داده تا با انتخاب یکی از آنها اجازه حضور لائوتارو را در نوکمپ بدهد که یکی از این بازیکنان نیز آرتورو ویدال است. اما موندو دیپورتیوو امروز فاش کرد باشگاه اینتر علاقه ای به گنجانده شدن نام آرتورو ویدال در معامله لائوتارو نداشته و امیدوار است این دو پروسه به طور جداگانه پیش بروند. بارسلونا رقمی در حدود 20 میلیون یورو را برای فروش آرتورو ویدال طلب خواهد کرد که به نظر می رسد مورد موافقت اینتر قرار گیرد. بهترین دوران بازی این هافبک شیلیایی زیر نظر آنتونیو کونته و در یوونتوس رقم خورد و حالا آرتورو ویدال امیدوار است همین روند این بار در ترکیب اینتر تکرار شود.

کاناوارو : ابتدا کسی به توانایی های زیدان باور نداشت

زیدان در اولین دوره حضور در رئال مادرید عملکردی فراتر از تصور داشته و موفق شد سه فصل متوالی با این تیم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد؛ اتفاقی که تا به حال در تاریخ این رقابت ها رخ نداده بود. الا فابیو کاناوارو به تمجید از زیرو پرداخته و مدعی شد توانایی او دررهبری رختکن رئال مادرید بی مانند است. فابیو کاناوارو گفت: "سالی که رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی موفق شد لیگ قهرمانان را فتح کند باعث تعجب همگان شد و کسی انتظار نداشت آن تیم به این موفقیت دست یابد. اما عملکرد زین الدین زیدان نیز در این سالها فوق العاده بوده و به نظر می رسد دستاوردهای او در لیگ قهرمانان دیگر تکرار نشود. در ابتدا و زمانیکه زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت، کسی به موفقیت او باور نداشت و همه معتقد بودند او توانایی هدایت تیم اصلی رئال مادرید را ندارد. به نظر من هیچکسی دیگر مانند زیدان قدرت رهبری رختکن رئال مادرید را نداشته و همه باید از او به خاطر ارائه چنین عملکردی ممنون باشیم. در دشوارترین لحظطات، زیدان همیشه بهترین انتخاب ها را داشته است."

شانس بیشتر یوونتوس برای خرید پوگبا

تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و با توجه به عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد، به نظر می رسد مهاجرت پل پوگبا از اولدترافورد قطعی باشد. گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس مهم ترین مشتری این هافبک 27 ساله محسوب می شود. بر خلاف گذشته، رئال مادرید دیگر حاضر به این سرمایه گذاری هنگفت نبوده و تمرکز خود را روی گزینه های دیگر قرار داده است. همچنین بر خلاف شایعات اخیر، اینتر قادر به پرداخت حقوق هنگفت پل پوگبا و انتقال او به سن سیرو نبوده و این نیز تنها شایعه ای غیرقابل انجام به شمار می آید. اما یوونتوس می خواهد پل پوگبا را جذب گرده و از گزینه معاوضه بازیکن با منچستریونایتد بهره گیرد. آرون رمزی و آدرین رابیو، دو هافبک یوونتوس در مدت نه چندان طولانی حضور در تورین نتوانسته اند رضایت کادر فنی این تیم را جلب کنند و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد یکی یا هر دوی این بازیکنان راهی اولدترافورد شوند و به ازای آنها پل پوگبا دوباره و بعد از چهار سال لباس یوونتوس را بر تن کند. ستاره فرانسوی دوران درخشانی را در گذشته و در تورین سپری کرده و دوستان زیادی در این باشگاه دارد، به همین دلیل احتمال انتقال او به یوونتوس در این تابستان افزایش یافته است.

اولین خرید لیورپول کولیبالی؟

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و 28 ساله ناپولی مرد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و احتمالا در تابستان امسال از سری آ مهاجرت خواهد کرد، لیورپول شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید این مدافع مستحکم و تنومند دارد. علیرغم مطرح شدن نام پاری سن ژرمن، به نظر این باشگاه فرانسوی به دنبال گزینه های دیگر بوده و البته در تلاش برای تمدید قراردائد با تیاگو سیلوا است. در این میان دو تیم لیورپول و منچستریونایتد قدرت پرداخت حدود 100 میلیون یورو برای کالیدو کولیبالی را دارند که البته شانس لیورپول در این میان بیشتر است. کولیبالی شخصا علاقه زیادی به انتقال به لیورپول داشته و در واقع تا به حال تمایلی به دادن پاسخ مثبت به دیگر مشتریانش نداشته است. زوج کولیبالی و ویرژیل فن دایک می تواند لیورپول را صاحب قدرتمندترین خط دفاعی فوتبال اروپا کند و خود این بازیکن نیز خواهان حضور در بندر لیورپول است.

واکنش بالوتلی و به اظهارات کیه لینی

مدافع باتجربه یوونتوس یعنی جورجو کیه لینی در گزیده‌ای از کتاب زندگی نامه خود از دو بازیکن به نام های ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو انتقادات شدیدی را مطرح کرده است. کیه لینی در کتاب خود درباره بالوتلی نوشته: " بالوتلی یک شخصیت منفی است که هیچ احترامی به تیم نمی‌گذارد. در سال ۲۰۱۳ و در جریان جام کنفدراسیون‌ها هیچ کمک به تیم نکرد و حتی سزاوار سیلی خوردن بود." کیه‌لینی همچنین درباره فیلیپه ملو نیز نوشته: " فیلیپه ملو حتی بدتر از بالوتلی است. بدترین بدترین." حالا اما صحبت های عجیب مدافع یوونتوس با واکنش فیلیپه ملو و ماریو بالوتلی روبرو شده است. هافبک برزیلی در گفتگویی با گاتزتا در این باره می گوید: " من وقتی در تورین بودم به هیچ کس بی احترامی نکردم اما با این حال حالا برای کیه‌لینی هیچ احترامی قائل نیستم. خوب او همیشه خود را با ترس رها می کرد. با عرض پوزش اما اینجور حرف زدن ها آن هم در قالب یک کتاب کار آسانی است. شاید این مدافع هنوز هم به خاطر رفتن من به گالاتاسرای و حذف کردن آنها از لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت باشد. شاید هم به این دلیل باشد که من یک اینتری هستم و با این تیم همه چیز را به دست آوردم. یک چیز دیگر نیز به ذهن خطور می کند. ما در جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۰۹ ایتالیا را با سه گل شکست دادیم. شاید به این دلیل است که خودش را شکنجه می کند که او در سطح بین‌المللی هیچ چیزی نبرده است." بالوتلی نیز در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفته: " حداقل من آنقدر شجاعت دارم که همه چیز را به شکل رو در رو بگویم. شما از سال 2013 فرصت های زیادی برای رفتار کردن مانند یک مرد واقعی داشتید اما این کار را نکردید. چه کسی می داند شاید روزی در مورد هم تیمی های فعلی خود چنین خواهید گفت. کاپیتان عجیب! اگر این به معنای قهرمانی باشد ترجیح میدم که هیچ وقت قهرمان نباشم. من هرگز به پیراهن آبی بی‌احترامی نکردم."

حمله سارقین به خانه لمپارد

یک باند تبه‌کار به خانه فرانک لمپارد سرمربی چلسی و نیز ویچای سریواداناپرابا مالک فقید باشگاه لسترسیتی حمله کرده اند. سرقت از خانه میلیاردر تایلندی که زندگی او در پاییز سال 2018 به دلیل سقوط هواپیما به پایان رسید، 10 روز پس از سرقت از خانه لمپارد اتفاق افتاده است. بیش از یک میلیون دلار از خانه ویچای در منطقه نایتسبریج در غرب لندن به سرقت رفته است. ویچای سریواداناپرابا، سرمایه‌دار تایلندی دو سال پیش با هلی‌کوپتر شخصی‌اش سقوط کرد و در این حادثه کشته شد. او سال 2010 لسترسیتی را خرید و با این تیم در سال 2016 به قهرمانی تاریخی لیگ برتر رسید. از همین‌رو جایگاه او درفوتبال جزیره بسیار قابل تامل بوده و مرگ او با واکنش‌های بسیاری همراه شد. از خانه لمپارد سرمربی چلسی نیز، جواهرات و ساعت خودش و همسرش به مبلغ حدود 60 هزار پوند به سرقت رفته است. پلیس لندن اعلام کرد به احتمال زیاد، سرقت از خانه لمپارد و مالک پیشین لستر، کار یک گروه بوده و به دنبال سرنخ هایی برای دستگیری آنهاست.

کونته از دور تمرین می دهد!

دولت ایتالیا در روزهای اخیر مجوز برگزاری تمرینات تیم های سری آ را در شرایط خاصی صادر کرده و بازیکنان و اعضای کادر فنی بعد از گذراندن تست کرونا می توانند بعد از مدت ها گرد هم آمده و تمرین کنند. دیروز باشگاه اینتر اعلام کرد تست کرونا همه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم منفی بوده و از این حیث خطری آنها را تهدید نمی کند، اما به نظر می رسد جواب آزمایش آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی این تیم هنوز اعلام نشده و به هنین دلیل او فعلا اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرده است. اما جالب اینجاست سرمربی اینتر که بعد از مدت ها شانس هدایت شاگردانش را داشته و حالا از انجام این اتفاق محروم شده، خود را از گوشه ای از کمپ به بازیکنانش نزدیک کرده و از فاصله ای دور با آنها ارتباط داشته است. در حال حاضر بازیکنان از فاصله ای حداقل دو متری با یکدیگر مجوز حضور روی چمن تمرینی، دویدن و کار با توپ را پیدا کرده اند و به نظر می رسد طی هفته های آتی روند تمرینات جدی تر دنبال خواهد شد.

کد خبر: 1068732

وب گردی

وب گردی