120 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه دانشگاه آزاد کرج اهدا شد

به همت مدیریت امور شاهد و ایثارگران واحد کرج و در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت، 120 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با تایید این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز تعداد 120 جلد کتاب با 59 عنوان از سوی این اداره کل به منظور استفاده دانشجویان در تحقیقات، پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویی با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج قرار گرفت.

برهانی فر ادامه داد: با توجه به تاکید مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در نشر فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از پایان نامه های مرتبط، این کتاب ها که اکثرا در برگیرنده خاطرات رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد، به واحد کرج اهدا شده است تا در اختیار دانشجویان، محققان و علاقمندان قرار گیرد.

وی افزود: چندی پیش نیز از فعالیت ها و تلاش های حوزه امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از سوی اداره کل امور شاهد و ایثارگران استان البرز با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1069808

وب گردی

وب گردی