سلاح ایمان و تقوا از همه سلاح‌های پیشرفته دنیا قدرتمندتر است

عضو سازمان بسیج دانشگاه آزاد اسلامی فتح خرمشهر را روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و به عنوان یکی از درخشان ترین برگ های تاریخ معاصر ایران اسلامی معرفی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد زارعی با گرامیداشت سوم خرداد این روز را یادآور حماسه آفرینی فرزندان غیرتمند ایران اسلامی در دفاع از میهن اسلامی عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام با آزادسازی خرمشهر ثابت کردند، قدرت سلاح ایمان و تقوا از همه سلاح های پیشرفته دنیا نیز قدرتمندتر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک فتح خرمشهر را روز فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب و به عنوان یکی از درخشان ترین برگ های تاریخ معاصر ایران اسلامی معرفی کرد و افزود: سوم خرداد نگین تابناکی از جهاد، شهادت و ایثارگری مردان الهی بود که عامل اصلی آن متشکل از روح اعتماد به خدا و تکیه بر نیرو و توان خودی بود و وجود این معیارها همواره می تواند مثل فتح خرمشهر، شگفتی بیافریند.

عضو سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تداوم راه سرخ شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا، مدیون فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و آحاد جامعه اسلامی رسالت سنگینی در ادامه مسیر آن دلاور مردان بر عهده دارند.

حامد زارعی با اشاره صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس و پیشنهاد ایشان مبنی بر مقاومت تا همه ‌پرسی گفت: سخنان رهبری معظم انقلاب، نقشه راه و چراغی امیدوار کننده برای آینده جبهه مقاومت بود و به فضل الهی با پیش بینی ایشان جهانیان خواهند دید قدس، خرمشهر دیگر می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1070221

وب گردی

وب گردی