فعالیت‌های فرهنگی واحد اهواز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت مجازی انجام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از انجام فعالیت‌های فرهنگی مجازی در این واحد به مناسبت آزادسازی خرمشهر خبرداد.

فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،درباره فعالیت‌‌‌‌های این واحد دانشگاهی در سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: معاونت فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اهواز، سعی کرده‌اند باتوجه به شرایط شیوع کرونا در سطح استان خوزستان، برنامه‌های فرهنگی خوبی را در مناسبت‌های گوناگون از جمله آزادسازی خرمشهر به صورت مجازی داشته باشند‌.

وی افزود: تهیه فیلم‌ها و سخنرانی‌های کوتاه ۲ تا ۴ دقیقه‌ای با موضوع شهادت و ایثار و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، مهم ترین محور برنامه‌های فرهنگی واحد اهواز است. این فیلم‌ها و سخنرانی‌ها در تمامی گروه‌های مجازی پخش و انتشار یافته است.

براتی ادامه داد: همکاران معاونت فرهنگی سعی کرده‌اند در ایام، فضای واحدهای دانشگاهی سطح استان را نیز با استفاده از محتوای فرهنگی از جمله عکس نوشته و پوستر و انتشار سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، برای ایام آزاد سازی خرمشهر آماده کنند. درحال حاضر دو سوم کارمندان در کلیه واحدهای استان خوزستان در محل کار حضور پیدا می‌کنند. همچنین از سخنرانی بنده، مسئول نهاد رهبری دانشگاه و دیگر استادان، کلیپ‌هایی تهیه شده و در فضای مجازی پخش شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اهواز تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی مجازی دانشگاه آزاد اهواز در روز جهانی قدس نیز تداوم داشت؛در این روز فیلم‌های سخنرانی با محوریت اهمیت روز قدس، مقاومت، استکبار ستیزی و اطاعت از فرماین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تهیه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070250

وب گردی

وب گردی