مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی تمدید شد

مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی و بهره مندی از جوایز متنوع آن برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی درباره ویژه برنامه ماه عاشقی اظهار کرد: زمان شرکت در ویژه برنامه ماه عاشقی پیش از این، ششم اردیبهشت تا سوم خردادماه اعلام شده بود که در این مدت بیش از 6 هزار نفر شامل مجرد و متاهل از آن استقبال کردند؛ در عین حال به دلیل درخواست های مکرر مخاطبانی که تا امروز امکان شرکت در برنامه را پیدا نکرده‌اند، این مهلت تا پنجم خردادماه تمدید شد.

وی افزود: این مسابقه سراسری، ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل دهه 90 (سال‌های 90 تا 99) بوده و ده‌ها سفر مشهد مقدس (در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت) و کارت هدیه میلیونی از جمله جوایز ارزنده آن است.

غلامی مقدم با اشاره به اینکه برای اتباع و دانشجویان غیر ایرانی نیز امکان شرکت در این ویژه‌برنامه وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاع از جزئیات شرکت در این برنامه می‌توانند به سایت nahad.ir یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دانلود از کافه بازار) مراجعه و سوالات تلفنی خود را نیز با شماره همراه 09031333849 مطرح کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070292

وب گردی

وب گردی