دوربین چهره ام را ضبط کرد، من هم دزدی کردم

 مهدی ۳۸ ساله، به سرقت از تولیدی همسایه اش، اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی سارقی است که در سی و پنجمین مرحله از طرع رعد توسط کلانتری ۱۰۵ سنایی دستگیر شده است.

وی درباره نحوه سرقت اش گفت: مواد مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم. می‌دانستم همسایه ام به شهرستان رفته تا پدرومادرش را ببینید، برای همین بی اجازه وارد تولیدی اش شدم.

این متهم ادامه داد: نمی‌دانستم تولیدی اش دوربین مداربسته دارد، وقتی از پنجره وارد شدم دوربین چهره من را ثبت کرده بود برای همین دیگر نباید دست خالی بیرون می‌آمدم.

مهدی افزود: هر چیزی که دم دست بود را برداشتم. از مانتویی‌های که به تازگی دوخته بود و برای فروش گذاشته بود تا قیچی‌های مخصوص خیاطی اش که می‌دانستم آن‌ها را گران خریده است.

این سارق با اشاره به اینکه چیز دیگری در کارگاه نبود، گفت: حتی کامپیوتر، مودم اینترنت و سیستم صوتی اش را هم سرقت کردم، چون نمی‌دانستم از فروش مانتو‌ها چیزی دستم را می‌گیرد یا نه.

وی ادامه داد: دو روز بعد که همسایه برگشت و متوجه سرقت شد، از آنجایی که دوربین چهره ام را ثبت کرده بود، سراغم آمدند و من هم به سرقت از همسایه ام اعتراف کردم.

مهدی درباره سایر سوابق کیفری خود گفت: قبلا هم سرقت کرده ام. اما جوان‌تر که بودم چیزای با ارزش تری می‌زدیدم، مثلا سرقت خودرو و ماشین بسیار برایم لذت بخش‌تر بود.

گفتنی است، این سارق به عنوان برق کار مشغول به کار بوده و دارای زن و فرزند است. وی دو روز پس از سرقت توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1070362

وب گردی

وب گردی