معرفی ویژگی جدید سلامتی گوگل+ویدئو

گوگل ویژگی ارزیابی اضطراب توسط خود فرد را در موتور جستجوی خود قرار داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گوگل اعلام کرد که برای تقریباً 48 میلیون بزرگسال آمریکایی که با اختلالات ناشی از اضطراب زندگی می کنند، سیستم پشتیبانی پیاده کرده است.

از امروز، موتور جستجوی این شرکت به کاربران ایالات متحده امکان می دهد تا پرسشنامه اختلال اضطراب فراگیر(GAD-7) را از خانه تکمیل کنند. هنگامی که کاربران به دنبال اطلاعاتی در مورد اضطراب هستند، با صفحه ای که 7 سوال در مورد اضطراب آن ها می پرسد رو به رو خواهند شد.

بررسی معتبر بالینی شامل برخی از همان سؤالاتی است که یک متخصص بهداشت ممکن است شخصاً از بیمار بپرسد. این برنامه به منظور ارائه دیدگاه جهت افرادی که در مورد علائم اضطراب نگرانند کاربردی است.

این صفحه همچنین اطلاعاتی راجع به علائم و درمان های اضطراب به نمایش می گذارد. گوگل برای تهیه این اطلاعات با اتحاد ملی بیماری روانی (NAMI)، یکی از بزرگترین سازمان های بهداشت روان در ایالات متحده، همکاری کرد. این سازمان به سرعت خاطرنشان می کند که گوگل هیچ یک از پرسشنامه های افراد را جمع آوری یا به اشتراک نمی گذارد.

این سومین بار است که این دو با هم همکاری می کنند تا به کاربران امکان دسترسی به پشتیبانی و اطلاعات را فراهم کنند. همچنین پرسشنامه هایی برای کمک به کسانی که احساس می کنند از افسردگی یا اختلال اضطراب پس از سانحه رنج می برند نیز وجود دارد. این نظرسنجی در حالی انجام می شود که سایر شرکت های فناوری دیگر، از جمله اسنپ چت و فیس بوک، ویژگی های سلامت روان جدیدی را برای کمک به کاربران خود در همه گیر ویروس کرونا مستقر کرده اند. گوگل ابراز امیدواری کرده این منبع جدید با گذشت زمان در سایر کشورها نیز در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070431

وب گردی

وب گردی