وستهام مشتری جدید آزمون شد

تیم وستهام انگلیس هم نیم‌نگاهی به جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت Areanapoli ایتالیا، وستهام یکی از علاقمندترین تیم‌ها برای جذب سردار آزمون در نقل‌وانتقالات تابستانی سال جاری است. این تیم انگلیسی رقیب جدی برای ناپولی ایتالیا در این انتقال خواهد بود.

دیوید مویس، سرمربی وستهام به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و می‌خواهد رقیب جدی را کنار سباستین هالر قرار دهد، مهاجمی که عملکرد امیدبخشی نداشته است. ناپولی برای خرید سردار آزمون حاضر به پرداخت 25 میلیون یورو است و این رقم می‌تواند برای وستهام قیمت مناسبی باشد. سردار آزمون به نظر می‌رسد بازیکن مناسبی برای تیم وستهام باشد و در زمان مناسبی برای انتقال به لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

در عین حال سایت اسپور روسیه نوشت: آندره آرشاوین به زودی پست مهمی در بخش ورزشی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به دست خواهد آورد. مهاجم پیشین آرسنال و تیم ملی روسیه پس از خداحافظی با فوتبال در سال گذشته میلادی به عنوان سرمربی تیم زیر 15 ساله‌های زنیت انتخاب شد. اکنون آرشاوین 39 ساله آماده سرمربیگری تیم دوم باشگاه زنیت می‌شود.

آندره آرشاوین در کمیته نقل‌وانتقالات زنیت سن‌پترزبورگ نیز عضویت دارد و تعیین‌کننده سیاست‌های این باشگاه در خرید و فروش بازیکنان خواهد بود.

طبق اعلام رسانه‌های خارجی سردار آزمون پیشنهادهایی از تیم‌های ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی دارد و نظر آندره آرشاوین می‌تواند در ماندن یا جدایی این بازیکن تعیین‌کننده باشد.

کد خبر: 1070934

وب گردی

وب گردی