امتحانات پایان ترم واحد اردبیل به صورت حضوری خواهد بود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اردبیل از حضوری بودن امتحانات این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد و تنها مقطع دکتری را مستثنی دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل بهاری معاون آموزشی واحد اردبیل گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده و طبق مصوبه دانشگاه، امتحانات پایان ترم این دانشگاه برای سال تحصیلی 99-98 و در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری خواهد بود و تنها در مقطع دکتری با تصمیم استاد و گروه مربوطه ممکن است برخی امتحانات غیر حضوری باشد.

معاون آموزشی واحد اردبیل افزود: با توجه به شرایط موجود و مطابق با دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، فاصله گذاری انجام خواهد شد و حوزه های امتحانی ضدعفونی شده و درورودی حوزه ها نیز لوازم و تجهیزات ضد عفونی مستقر خواهد شد. همچنین کلیه دانشجویان و عوامل برگزاری ملزم به استفاده از ماسک و دستکش می باشند.

بهاری در خصوص نحوه برگزاری دروس عملی گفت: دروس عملی ترم جاری همزمان با ترم تابستان و از نیمه دوم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه اعلامی چنانچه دانشجویی موفق به کسب نمره قبولی در برخی دروس نشود، می‌تواند دروس مذکور را تا سقف 6 واحد و بدون پرداخت شهریه در ترم بعدی انتخاب نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: طرح تعاون-اخذ امتحان در شهر محل سکونت دانشجویان غیر بومی- نیز در واحد اردبیل برگزار خواهد شد و دانشجویان در سایت اعلام شده(azmoon99.iau.ac.ir ) ثبت نام کرده و در دانشگاه مورد نظر خود امتحان خواهند داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071118

وب گردی

وب گردی