روزنوشت‌های خالق «آن شرلی» در ایران

کتاب «یادداشت‌های شخصی ال. ام. مونتگمری» که شخصیت «آن شرلی» را خلق کرده، مربوط به سال‌های 1889 تا 1910 از سوی نشر قدیانی راهی بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، انتشارات قدیانی دو اثر از ا. ال. مونتگمری را با ترجمه سارا قدیانی راهی کتابفروشی‌ها کرده است. بر اساس این گزارش رمان «ماجراهای اَونلی» در نوبت اول چاپ قصه‌‌ای سرشار از جادوی عشق برای خواننده بازگو کرده که گاهی او را به خنده وامی‌دارد.

در جزیره‌‌ی پرینس ادورد، جایی که آنی گرین گیبلز بزرگ شد، نزدیک دریا دهکده‌ای هست به نام اونلی. در این مکان خاص در روزگاری نه چندان دور مردمی خاص زندگی می‌کردند. با خواندن این قصه‌ها‌ی سرشار از جادوی عشق، از دامی که یک زن پهن می‌کند تا عاشق خجالتی‌اش را به خواستگاری تشویق کند، خنده‌تان می‌گیرد.

نفس در سینه تان حبس می‌شود وقتی شاو پیر انتظار بازگشت دخترش را می‌کشد و معلوم نیست با آمدنش او را خوشحال می‌کند یا نا امید. در این دوازده قصه ماندگار، شخصیت‌های تازه، خواننده را وارد ذهن و دنیای خودشان می‌کنند و به ما به یاد می‌دهند چطور خود را بهتر بشناسیم.

انتشارات قدیانی، این رمان را در 175 صفحه با قیمت 24000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

*روزنوشت‌های خالق آن‌شرلی در ایران

کتاب «یادداشت‌های شخصی ال. ام. مونتگمری» اثر دیگری از همین نویسنده نیز با ترجمه سارا قدیانی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

لوسی ماد مونتگمری که آنی در گرین گیبلز و بسیاری از رمان های دیگرش در سراسر دنیا محبوب هستند و خواننده دارند در بیشتر سال‌های عمرش خاطره‌نویسی می‌کرد. در واقع از سال 1889 که چهارده ساله بود نوشتن خاطراتش را آغاز کرد و تا اندکی پیش از مرگش ادامه داد. این خاطرات خود انگیخته و بی‌پرده که با سبکی بی همتا روایت می‌شوند هنر داستان سرایی مونتگمری را بیش از رمان‌هایش آشکار می‌کنند.

این جلد از خاطرات ال. ام مونتگمری سال های 1895 تا 1910 را شامل می‌شود. این کتاب توصیفی است از روزهای مدرسه نویسنده، سال‌های تحصیلش در دانشگاه و دوره‌ای که آموزش معلمی می‌دید و سال‌های تدریسش. همچنین توصیفی است از زندگی او با پدر و نامادری‌اش، عاشقانه‌هایش با پسر خانواده‌ای که با آنها زندگی می‌کرد و دوره طولانی و اغلب غم بار مراقبت از مادربزرگش و نحوه انتشار رمان آنی شرلی.

انتشارات قدیانی، کتاب «یادداشت‌های شخصی ال. ام . مونتگمری» را در 584 صفحه با قیمت 70000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071474

وب گردی

وب گردی