کرسی علمی ترویجی اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود

کرسی علمی ترویجی با عنوان اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای ۱۰ و ۱۱ خردادماه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، در آستانه سالگرد رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، کرسی علمی ترویجی با عنوان اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای به همت گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در محل سالن جلسات تهران و دفتر قم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

در این کرسی علمی مهدی جمشیدی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ارائه‌دهنده حضور خواهد داشت و حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم و مصباح‌الهدی باقری ناقدان جلسه اول در تاریخ ۱۰ خردادماه خواهند بود. دکتر مصطفی غفاری دبیر علمی این جلسه است.

جلسه دوم این کرسی نیز با ارائه مهدی جمشیدی و ناقدی حجج‌الاسلام رضا غلامی و عبدالحسین خسروپناه یکشنبه ۱۱ خردادماه برگزار می‌شود و دکتر سعید اشعری دبیر علمی آن است.

لازم به یادآوری است مهدی جمشیدی تحقیق مفصلی در حوزه اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای انجام داده که این دو کرسی با عنوان اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای کرسی ترویجی مربوط به این موضوع است.

کرسی علمی ترویجی با عنوان اندیشه فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای در روزهای شنبه ۱۰ و یکشنبه ۱۱ خردادماه در محل سالن جلسات تهران به نشانی: خیابان بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه دوم، پلاک دو و دفتر قم به نشانی: قم، خیابان پانزده خرداد، کوچه شهید میثمی (ارتباط از طریق سیستم ویدئو کنفرانس) برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1072007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =