مسئولان حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از خرم‌آباد، سیامک  بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم‌آباد در مراسم تجلیل از مسئولان و مدیران معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با یادآوری موفقیت‌های ارزشمند این  حوزه در سال ۹۸،  تداوم برنامه‌های فرهنگی  و خلاقیت در اجرای این برنامه‌ها را خواستار شد.

وی گفت: گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی‌ترین فعالیت‌های فردی تا جدی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی کشیده شده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است.

حجت‌الاسلام مهدی مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان هم با تبریک  انتخاب معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به‌عنوان معاونت برتر در سطح کشور، رویکرد جدید فرهنگی این حوزه را طی دو سال اخیر موفقیت‌آمیز و  توأم با خلاقیت و کار فشرده فرهنگی و برنامه‌های متنوع و باکیفیت به‌ویژه برای دانشجویان  برشمرد.

در پایان جلسه لوح سپاس معاون و مدیر موفق فرهنگی در حوزه عملکردی بر اساس شاخص‌های سازمان مرکزی از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به حمیدرضا زهره‌ای و جواد مؤیدی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072144

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =