صدور دستور قضایی برای بازگشت به کار ۱۷۰ نفر در شهربابک

رئیس کل دادگستری استان کرمان دستورات قضایی لازم را برای رفع مشکلات کارخانه کاشی آماتیس شهربابک و دعوت به کار مجدد ۱۷۰ نیروی کاری این واحد تولیدی را صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)یدالله موحد، رئیس  کل دادگستری استان کرمان در دیدار با اعضای شورای تامین شهرستان شهربابک ضمن بررسی مشکلات کارخانه کاشی آماتیس شهربابک، دستورات قضایی لازم برای رفع مشکلات این واحد تولیدی و دعوت به کار مجدد ۱۷۰ نیروی کاری این واحد تولیدی را صادر کرد.

رئیس  کل دادگستری استان کرمان افزود: رفع مشکلات کارخانه کاشی آماتیس شهربابک باید در اولویت کار ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی قرار گرفته و تا زمان راه اندازی مجدد کارخانه و دعوت بکار نیروهای کاری این مجموعه دنبال شود.

وی گفت: توجه ویژه به مسائل کارگری در شهرستان شهربابک باید در اولویت کار شورای تامین این شهرستان قرار گیرد و بر مبنای هم اندیشی و هم افزایی با مدیران صنعت و معدن، موانع تولید و مشکلات کارگری برطرف شود.

موحد حمایت از تولید و اشتغال را یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان کرمان برشمرد و تصریح کرد: براساس اقدامات انجام شده به منظور حمایت قضایی از توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان کرمان، این استان جزء پنج استان برتر کشور از حیث حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تولید معرفی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح استانی و ملی می‌توان در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداشت، تاکید کرد: شهرستان شهربابک یکی از شهرهای امن استان کرمان به شمار می‌رود و با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی فراوان در این منطقه و با سرپنجه تدبیر قضات و کارکنان دستگاه قضا می‌توان گام‌های بزرگی در جهت توسعه اشتغال و تولید در این شهرستان برداشت.

موحد از همراهی و تلاش‌های اعضای شورای تامین شهرستان شهربابک نیز تقدیر کرد و گفت: توسعه همکاری‌ها و تعاملات مجموعه‌های قضایی، اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی و... می‌تواند زمینه امن و مناسب برای جلب سرمایه گذاری و توسعه اشتغال را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =