ماجرای عجیب بازیکنی که از لیست گل‌محمدی خط خورد!

یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که نامش در لیست یحیی گل‌محمدی دیده می‌شد، برای آنکه با پرسپولیسی‌ها عقد قرارداد کند، شرط و شروط عجیبی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، با آغاز فصل نقل و انتقالات، یک بازیکن که فصل قبل در تیمی شهرستانی مشغول بوده طی یک تماس به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند قصد جدایی از تیمش ندارد مگر پیشنهادی وسوسه انگیز از سوی قرمزهای تهرانی دریافت کند.

با این وجود مدیران پرسپولیس از بازیکن مذکور می‌خواهند جلسه‌ای در محلی غیر از دفتر سئول برگزار کنند. با موافقت مدیربرنامه های این بازیکن، ترتیب جلسه داده می‌شود. جلسه‌ای که صحبت‌های جالب و عجیبی در آن مطرح می‌شود.

در همین خصوص یکی از افراد حاضر در این جلسه به خبرورزشی گفت: «وقتی این بازیکن به محل قرار آمد، ما تلاش کردیم از زیر زبان خودش، خواسته‌هایی که برای پیوستن به باشگاه دارد را بشنویم، اما بازیکن در تمام طول جلسه سکوت کرده بود و ایجنتش حرف می‌زد. طبیعتاً در این شرایط، انتظار داریم بازیکن بگوید چطور می‌خواهد با ما کار کند زیرا او باید همکارمان شود نه مدیر برنامه‌هایی که به دفتر آورده ولی تنها جمله‌ای که بازیکن گفت این بود که به شرط عقد قرارداد ۹ میلیارد تومانی با کلی آپشن به تیم ما اضافه می‌شود! وقتی این رقم را شنیدیم، اول باور نکردیم و تصورمان این بود که می‌گوید ۲ میلیارد تومان ولی دوباره تکرار کرد ۹ میلیارد تومان برای دو فصل یعنی هر فصل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان. البته این تمام ماجرا نبود، همه آپشن‌ها اعم از قهرمانی در لیگ، جام حذفی و آسیا و حتی سوپرجام، تعداد بردها، تعداد حضور در هر بازی، دعوت به تیم ملی، قهرمانی در آسیا را هم می‌خواست. همچنین او از ما خواست تا قول حضور در ترکیب اصلی را از یحیی بگیریم و همواره این بازیکن را تحت حمایت قرار بدهیم. از زبان مدیر برنامه‌هایش هم شنیدیم که اگر قرارداد بر مبنای دلار باشد، حاضر است تخفیف‌های بیشتری هم بدهد، اما از آنجا که حق عقد چنین قراردادی را نداشتیم، خیلی زود مسیر بحث عوض شد وگرنه آن‌ها بدشان نمی‌آمد قرارداد دلاری ببندند.»

نکته دیگر این که هرچند نام این بازیکن در لیست مدنظر یحیی گل محمدی بوده اما در جلسه مورد اشاره مشخص می‌شود هیچ مذاکره‌ای بین سرمربی پرسپولیس و این بازیکن انجام نشده و به تبع آن توافقی هم بین دو طرف حاصل نشده است.

با این وجود وقتی محتوای جلسه مدیران پرسپولیس با این بازیکن و مدیر برنامه هایش به گوش گل محمدی می‌رسد، او نه تنها از درخواستش عقب نشینی کرد بلکه بلافاصله بازیکن دیگری را جایگزین فوتبالیست 9 میلیاردی(!) نمود.

کد خبر: 1072321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =