بازدید دکتر طهرانچی از آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی گیاهی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان کرمانشاه ظهر امروز در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی گیاهی و 6 آزمایشگاه کشت بافت، کشت سلول و متابولیت‌های ثانویه، اتاق رشد، آنالیز متابولیت، فیزیولوژی گیاهان زراعی و مهندسی ژنتیک بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در بازدید از آزمایشگاه‌های مهندسی عمران، آزمایشگاه تحقیقاتی سازه، گلخانه تحقیقاتی و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به لزوم تشکیل گروه‌های فناور در کنار گروه‌های آموزشی در دانشگاه اظهار داشت: اعضای هیأت علمی که فعالیت‌های تحقیقاتی انجام می‌دهند با مشارکت همه گروه‌های خود باید یک هسته دانش‌بنیان تشکیل دهند تا علاوه بر انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان و درآمدزایی برای خود و دانشگاه بتوانند در جذب دانشجو اثرگذار باشند.

وی ادامه داد: برای این کار هر یک از گروه‌های آموزشی باید برنامه اقتصادی (BP) خود را تدوین کنند تا بتوانیم امکانات و سرمایه دانشگاه را برای اجرای این طرح‌ها به کار گیریم و در کنار مهارت آموزی به دانشجویان آینده کاری آنها را هم تضمین کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا باید قواعد گذشته حاکم در دانشگاه آزاد اسلامی را فراموش کرده و دانشکده‌های موضوعی با حضور گروه‌های تخصصی ایجاد کنیم تا زمانی که دانشجو وارد دانشکده می‌شود، در دالان تولید و مهارت آموزی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =