مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران» منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به غلامحسین غفاری آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان "مشاور اینجانب در امور ایثارگران " منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بر اساس اهداف، برنامه‌ها و خط مشی دولت تدبیر و امید و با بهره‌گیری از تجارب ارزنده اساتید، محققان، کارشناسان و همکاران متعدد و ایثارگران جامعه آموزش عالی کشور و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌ها در گسترش و تعمیق فرهنگ ایثارگران در وزارت، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات وابسته اعم از اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و جانباز، برنامه‌های مناسبی طراحی تا به لطف الهی و فعالیت اثربخش جناب‌عالی و همکاران روحیه و منزلت این عزیزان و خانواده‌های محترمشان بیش از پیش تقویت شود.

غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ از خدمات علی محبی مشاور سابق وزیر علوم در امور ایثارگران، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: اداره کل روابط عمومی وزارت علوم

انتهای پیام/

کد خبر: 1072639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =