در پرسپولیس چیزهای زیادی یاد گرفتم/ امیدوارم دوباره فینالیست شویم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم روند سال ۲۰۱۸ را در لیگ قهرمانان آسیا طی کنیم و دوباره فینالیست شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بشار رسن با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از دو دیدار مقابل التعاون ۶ امتیاز گرفتیم و با شکست الدحیل مقابل شارجه، صدرنشین گروه شدیم.

هافبک عراقی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال ایران به خاطر قدرت بدنی بازیکنان متمایز است و برعکس؛ فوتبال عربستان تاکتیک بیشتری دارد. به همین دلیل موفق به پیروزی مقابل التعاون شدیم.

بشار یادآور شد: امیدوار به تکرار روندی هستیم که در سال ۲۰۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا طی کردیم و فینالیست شدیم. با این حال دیدارهای مهمی در مرحله گروهی داریم و لازم است که روی آنها بیش از هر چیز دیگری تمرکز کنیم.

این هافبک عراقی درباره تجربه حضورش در فوتبال ایران و پرسپولیس هم گفت: چند سال است که در پرسپولیس هستم و قراردادم را هم تمدید کردم. با پرسپولیس موفقیت های زیادی در لیگ ایران به دست آوردم که تجربه مفیدی است و از نظر شخصی چیزهای زیادی به من اضافه کرد. مشتاقانه منتظر حضور بیشتر در این تیم هستم.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم فردا دوشنبه در هفته پنجم این رقابت ها با الدحیل قطر بازی می کند.

کد خبر: 1072766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =