مسابقه ملی دامپزشکی، کرونا، بهداشت جمعی و فردی برگزار می‌شود

مسابقه ملی دامپزشکی، کرونا، بهداشت جمعی و فردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهدی جورابلو رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، گفت: مسابقه ملی دامپزشکی، کرونا، بهداشت جمعی و فردی به عنوان رویداد فناورانه ایده برتر و در راستای توانمندسازی و دانش افزایی دانشجویان سراسر کشور در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل کرونا، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، برگزاری مسابقات علمی در سطح ملی را جهت ترغیب دانشجویان به رقابت در عرصه های علمی در دستور کار خود قرار داده است.

جورابلو افزود: دامپزشکی، کرونا، بهداشت جمعی و فردی از محورهای اصلی و بررسی احتمال انتقال ویروس کرونا از انسان به حیوان و بالعکس، مخاطرات و فواید نگهداری حیوانات خانگی در ایام قرنطینه، چگونگی و احتمال بهره گیری از الگوی پیشگیری و کنترل بیماری های ویروس دامی در مواجهه با کووید 19، درمان کووید 19 با پلاسمای حیوانات، مشخصاً گاو و اسب و چگونه خود و حیوان را در برابر کووید 19 مصون کنیم، به عنوان محورهای فرعی مسابقه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: از میان آثار ارسالی، هیأت داوران تعداد 3 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند که گروه وتوتومی با اثر پویا نمایی، تولید رادیویی رامتین زاهدی و پادکست چغا و کرونا اثر امیر رضا یعقوب پور به عنوان مقام های اول تا سوم مسابقه معرفی و از آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072769

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =